וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: המתקפה היום בלבנון - צעד נוסף לשינוי המצב בצפון

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 15:30

ראש הממשלה פתח את ישיבת הממשלה בבסיס הקרייה בתל אביב והתייחס למתקפת המנע שנערכה בלבנון. "מה שהיה היום זה לא סוף פסוק. חיזבאללה ניסה לפנות בוקר לתקוף את מדינת ישראל ברקטות ובכטב"מים. אנחנו מכים בחיזבאללה במהלומות מחץ מפתיעות"

נתניהו על מתקפת המנע בצפון/יוסי כהן, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח היום (ראשון) את ישיבת הממשלה בבסיס הקרייה בתל אביב והתייחס למתקפת המנע שנערכה בלבנון. "נסראללה בביירות וחמינאי בטהראן צריכים לדעת שזהו צעד נוסף בדרך לשנות את המצב בצפון", הצהיר.

נתניהו חשף פרטים על המתקפה על חיזבאללה. "מה שהיה היום זה לא סוף פסוק. ארגון הטרור ניסה לפנות בוקר לתקוף את מדינת ישראל ברקטות ובכטב"מים. צה"ל השמיד אלפי רקטות קצרות-טווח, והן כולן היו מיועדות לפגוע באזרחינו ובכוחותינו בגליל. אנחנו מכים בחיזבאללה במהלומות מחץ מפתיעות".

רה"מ בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט בקריה, 25 באוגוסט 2024. מעיין טואף, לשכת העיתונות הממשלתית
רה"מ בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט בקריה, 25 באוגוסט 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, מעיין טואף

במהלך מתקפת המנע שאירעה הבוקר נגד חיזבאללה בלבנון, צה"ל פגע באלפי פריטים (רקטות, כטב"מים רחפנים וכו'). בשלב זה אין אימות שחיזבאללה התכוון לפגוע בת"א, כפי שדווח מוקדם יותר היום בניו יורק טיימס, ובצה"ל אומרים שחלק מהאיומים כוונו למרכז. כמו כן, גורמים בצבא טוענים כי ארגון הטרור הופתע מהתגובה הישראלית, בה לקחו חלק יותר מ-100 מטוסים ונפגעו אלפי כני שיגור לאזור הצפון. האיום שסוכל: יורטו כטב"מים שיכלו להגיע לגוש דן.

כאמור, גורם מודיעין מערבי אמר הבוקר לעיתון הניו יורק טיימס האמריקני כי בתקיפה המקדימה שביצע צה"ל בלבנון הושמדו משגרים של חיזבאללה, שכיוונו לירות לעבר תל אביב בשעה 5:00. לפי הדיווח, כל המשגרים הושמדו וישראל מצפה לתגובה קשה מצד חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully