וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר בקמפיין ממומן נגד ראש שב"כ באמצע מלחמה: "מוביל את ישראל לאסון נוסף"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 10:07

מפלגת עוצמה יהודית מימנה מודעה נגד רונן בר, עליה נכתב: "רונן בר נכשל ב-7.10. אומרים לא לעסקה מופקרת". לפני שנתיים, פרסם השר בן גביר מודעה דומה המאשימה את בר בכישלונות ביטחוניים. לפיד: "בזמן שתושבי הצפון במקלטים, בן גביר מפרסם מודעה נגד פטריוט אמיתי"

קויק: בן גביר מתעמת עם מפגינים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מפלגת עוצמה יהודית פרסמה הבוקר (ראשון) מודעה נגד ראש השב"כ רונן בר, בה היא מאשימה אותו בכישלון ה-7 באוקטובר ומתריעה מפני "עסקת חטופים מופקרת". על המודעה, עם תמונתו של בר, נכתב: "רונן בר נכשל ב-7.10 ומוביל את ישראל לאסון נוסף. אומרים לא לעסקה מופקרת".

יו"ר המפלגה, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, פרסם לפני כשנתיים מודעה דומה בעיתון ישראל היום בה האשים את ראש בר בכישלונות בהר הבית, בפיגועים בבאר שבע, בני ברק וחדרה וכמו כן בכישלון בעזה. המודעה גררה תגובות רבות וגינויים - כמו גם מצידו של ראש הממשלה בזמנו נפתלי בנט.

גם הפעם, ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לקמפיין ותקף: "רק מוקיון לא יציב כמו בן גביר מסוגל באמצע מלחמה, בזמן שתושבי הצפון במקלטים וחיילים נהרגים, לפרסם מודעה בתשלום נגד ראש השב"כ, פטריוט ולוחם אמיתי כמו שבן גביר לא היה ולא יהיה לעולם".

"אומרים לא לעסקה מופקרת". עוצמה יהודית, אתר רשמי
"אומרים לא לעסקה מופקרת"/אתר רשמי, עוצמה יהודית

גם יו"ר הדמוקרטים יאיר גולן הגיב לקמפיין: "בשעה שהצפון תחת אש וחיל האוויר משלים מתקפת מנע נגד יעדי חיזבאללה השר לביזיון לאומי ושותפיו חסרי האחריות תוקפים את ראש השב"כ, אין מפלגה שגורמת כל כך הרבה נזק לביטחון ישראל כמו עוצמה יהודית ולעולם נזכור מי הכניס אותם לממשלה."

צוות המו"מ לשיחות על עסקת החטופים, ראש המוסד דדי ברנע, ראש השב"כ רונן בר והאלוף ניצן אלון, צפוי לצאת בהמשך היום לקהיר - כך מוסר היום בכיר ישראלי. הצוות יימפגש עם ראש ה-CIA ביל ברנס, ראש ממשלת קטאר מוחמד בן עבד אל-רחמן אל-תאני וראש המודיעין המצרי עבאס כאמל בנושא עסקת החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully