וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמדת תשתיות טרור, חיסול מחבלים וניטרול משגר מוכן לשימוש: פעילות הכוחות בעומק הרצועה

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 17:25

כוחות צה"ל פעלו בפאתי העיר דיר אל באלח. הושמדו עשרות תשתיות טרור ומחבלים רבים חוסלו. גם מנהרה של הג'יהאד האיסלאמי באורך של כ-500 מטרים נמצאה והושמדה. בהמשך נמנע אסון עם מציאת משגר רקטות מוכן לשיגור, שגם כן הושמד

מנהרה באורך 500 מטרים מושמדת מהאוויר, 24 באוגוסט 2024/דובר צה"ל

במסגרת פעילות חטיבה 7 בחיל השיריון בפאתי דיר אל באלח, הלוחמים השמידו עשרות תשתיות טרור וחיסלו עשרות מחבלים. בנוסף אליהם, גם לוחמי יחידת יהל"ם וגדוד 82 איתרו והשמידו תוואי תת-קרקעי של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי פלסטיני באורך של כ-500 מטרים.

בפעילות נוספת, בפשיטה על מתחם לחימה של מחבלים, איתרו כוחות גדוד 77 אמצעי לחימה ובינהם ווסטים ורימונים ומשגר רקטות מוכן לשיגור.

פעילות כוחות צה"ל, 24 באוגוסט 2024. דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל, 24 באוגוסט 2024/דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל, 24 באוגוסט 2024. דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל, 24 באוגוסט 2024/דובר צה"ל

הפעילות בדיר אל באלח מתווספת לשורה של פעולות הכוחות בימים האחרונים ברצועה. אמש, הכוחות חיסלו עשרות מחבלים בדרום ובמרכז הרצועה. בין המחוסלים, טאהא אבו-נדא, מחבל במטה הייצור של חמאס שחוסל מהאוויר בהכוונה מודיעינית של אמ"ן.

הפעילות התבצעה בין היתר במרכז העיר עזה, כשברפיח חיסלו כוחות אוגדה 162 עשרות מחבלים בקרבות מטווח קצר ובתקיפות כלי טיס של חיל האוויר במרחב תל אל-סולטאן. כמו כן, אותרו במהלך הפעילות אמצעי לחימה רבים בהם פצמ"רים, מטענים וחומרי נפץ.

כמו כן, בתקיפות משותפות לחיל האוויר וכוחות אוגדה 98, כלי טיס של חיל האוויר תקף כמה מחבלים שפעלו בסמוך לכוחות והשמיד מחסן אמצעי לחימה במרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully