וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שנתיים ננשכה בראשה ע"י פיטבול בקריית מוצקין, מצבה יציב

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 18:08

בזירה ברחוב ויצמן בעיר, נמצאו כתמי דם שהובילו לדירה בקומה הראשונה. מבירור ראשוני עלה שבעלי הכלבה ובני משפחת הפעוטה חברים, ועל פי החשד, האירוע לא דווח לרשויות. "אירוע חמור עם פוטנציאל קטלני שבאורח נס הסתיים רק בפציעה", מסר ראש העירייה

כלבת פיטבול נשכה ילדה בת שנתיים בחיפה/ללא

ילדה כבת שנתיים ננשכה אתמול (שישי) בראשה בקרית מוצקין על ידי כלב פיטבול של חברי המשפחה. היא הובהלה על ידי מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב יציב, משם נלקחה לחדר ניתוח.

האירוע התרחש בשעות הערב, עוברי אורח יצרו קשר עם ראש העיר וסיפרו שכלבת פיטבול תקפה פעוטה מתחת לבניין ברחוב ויצמן בעיר. אל הזירה הגיעו השיטור העירוני, ומצאו כתמי דם שהובילו לדירה בקומה הראשונה.

כלבת פיטבול נשכה ילדה בת שנתיים בקריית מוצקין. ללא, אתר רשמי
כלבת פיטבול נשכה ילדה בת שנתיים בקריית מוצקין/אתר רשמי, ללא
כלבת פיטבול נשכה ילדה בת שנתיים בקריית מוצקין. ללא, אתר רשמי
כלבת פיטבול נשכה ילדה בת שנתיים בקריית מוצקין/אתר רשמי, ללא

מבירור ראשוני עלה שבעלי הכלבה והורי הפעוטה חברים. על פי החשד, לאחר שהכלבה נשכה את הפעוטה בראשה הם החליטו שלא לדווח למד"א או למשטרה, כך גם הורו לעוברי האורח. ההורים של הפעוטה לקחו אותה למר"מ בקהילה אבל שם הבינו שהפציעה קשה מידי והם שהזמינו אמבולנס. במקביל נמצא שהכלבה אינה עם שבב וללא דיווח לוטרינר העירוני. היא נלקחה להסגר של עשרה ימים.

ראש העיר קרית מוצקין, ציקי אבישר: "מדובר באירוע חמור עם פוטנציאל קטלני, שבאורח נס הסתיים רק בפציעה. במקרים מהסוג הזה אנחנו בדרך כלל פוגשים את כל "עסקת החבילה": בעל כלב מסוכן, שנמנע מלהחדיר שבב, נמנע מלחסן את הכלב ונמנע מלדווח עליו לווטרינר העירוני. שכנים הם בדרך כלל הראשונים לזהות מצבים שכאלה, אבל יש החוששים מעימות. לכן, אני קורא לציבור שלא לחשוש, לדווח גם באופן אנונימי לווטרינרים העירוניים או למוקד העירוני על מי שמחזיקים בכלבים מסוכנים. העירייה ערבה לחיסיון המתלוננים וביחד עם המשטרה אנו נוהגים יד קשה כנגד כל מי שיסכנו את הציבור. שיתוף הפעולה שבין תושבים, עירייה ומשטרה ימנעו את המקרה הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully