וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרוגים במסע דקירות בפסטיבל במערב המדינה, ארגון דאעש לקח אחריות

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 1:34

בעיתון המקומי "בילד" דווח מפי עדיה ראיה שהדוקר היה בעל חזות ערבית. הפסטיבל, שנערך לציון 650 שנה להיווסדה של העיר, בוטל בעקבות מסע הדקירות. התוקף נמלט. הרשויות בגרמניה העריכו שמדובר במעשה טרור

גרמניה: הרוגים במסע דקירות בפסטיבל במערב המדינה/סעיף 27

שלושה בני אדם נדקרו למוות ועוד שמונה נוספים נפצעו במסע דקירות שאירע בפסטיבל בעיר זולינגן במערב גרמניה - כך מסרה היום (שבת) המשטרה המקומית, המנהלת מרדף נרחב אחר ההתוקף שנמלט מהמקום. נעצר חשוד אחד שלא ברור אם הוא הדוקר, ומשטרת גרמניה מסרה כי לאחר כמה שעות נעצר חשוד נוסף, שנחשד כרגע למרכזי. חמישה מהפצועים במצב קשה. ראש ממשלת צפון ריין-ווסטפליה אמר שמדובר במעשה טרור. מאוחר יותר לקח ארגון דאעש אחריות על הפיגוע.

"גם נפגעים וגם עדי ראיה מתוחקרים בשלב זה. המשטרה מחפשת אחרת התוקף עם כוחות גדולים", מסרה המשטרה, שציינה שהמניע להתקפה, שהתרחשה אתמול בערב, עוד לא ברור. העיתון "בילד" דיווח מפי עדי ראיה שהדוקר היה בעל חזות ערבית.

הפסטיבל, שנערך לציון 650 שנה להיווסדה של העיר, בוטל בעקבות מסע הדקירות.

שוטר בסמוך לזירת דקירות בעיר זולינגן, גרמניה, 24 באוגוסט 2024. רויטרס
כוחות משטרה בזירת הדקירות בזולינגן, הבוקר/רויטרס

מסע הדקירות אירע בכיכר מרכזית בעיר, שבה מתגוררים כ-160 אלף תושבים. היא סמוכה לערים הגדולות יותר קלן ודיסלדורף. "העבריין חייב להיתפס במהירות ולהיענש במלוא חומרת הדין", כתב קנצלר גרמניה אולף שולץ בפוסט ב-X.

במקביל, שרת הפנים של גרמניה, ננסי פייזר, אמרה שרשויות הביטחון עושות כל שביכולתן כדי לתפוס את התוקף ולחקור את הרקע להתקפה.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully