וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ל אביתר עטואר, בן 24 מראש העין, נפל בקרב במרכז הרצועה

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 20:26

הותר לפרסום: רס"ל (מיל') אביתר עטואר, לוחם בגדס"ר 6310, חטיבת 'ירושלים', נפל בקרב ברצועת עזה. באירוע בו נפל, נפצעו ארבעה לוחמים נוספים באורח קשה ושלושה נוספים נפצעו באורח בינוני ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. משפחותיהם עודכנו

תוואי תת-קרקעי באורך של כ-3 קילומטרים הושמד במסדרון במרכז הרצועה/דובר צה"ל

רס"ל (מיל') אביתר עטואר, בן 24, מראש העין, לוחם בגדס"ר 6310, חטיבת 'ירושלים' (16), נפל בקרב במרכז רצועת עזה.

באירוע בו נפל רס"ל (מיל') אביתר עטואר, ארבעה לוחמים מגדס"ר 6310, חטיבת 'ירושלים' (16) נפצעו באורח קשה, ושלושה לוחמים נוספים נפצעו באורח בינוני. הלוחמים שנפצעו, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

חלל צה"ל רס"ל (במיל') אביתר עטואר. דובר צה"ל
חלל צה"ל רס"ל (במיל') אביתר עטואר/דובר צה"ל

בצה"ל מעלים כוננות לקראת מתן תשובה של מנהיג חמאס, יחיא סינוואר על המתווה לשחרור החטופים. ההערכה בצה"ל היא שחיזבאללה עשוי להגיב לפיצוץ השיחות ולשלב את הנקמה על חיסולו של פואד שוכר רמטכ"ל חיזבאללה.

הדברים מגיעים ברקע השיחות האינטנסיביות בדוחא והמשכן בקהיר על המתווה. בחמישי האחרון ישראל, מצרים וארה"ב קיימו שיחות בקהיר בנסיון להגיע להסכם בנוגע להסדרי הביטחון בציר פילדלפי לאורך הגבול בין מצרים לרצועת עזה ובנוגע למעבר רפיח. זאת, לאחר שבאותו הבוקר דווח בוושינגטון פוסט כי ראש הממשלה נתניהו הציע כמה ויתורים במתווה בשיחת טלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. למרות האמור, גורם מדיני הגיב לדברים ואמר כי ראש הממשלה נתניהו לא שינה את עמדתו על הצורך בשליטה ונוכחות ישראלית באזור.

  • עוד באותו נושא:
  • חללי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully