וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים מצאו דלת חבויה מתחת לשטיח בקרוואן מרוחק ונדהמו ממה שהיה מתחתיה

25.8.2024 / 0:17

במסגרת חיפושים משטרתיים אחרי עבריין נמלט שהיה מבוקש בגין הפרת תנאי השחרור על תנאי שלו - כוחות המשטרה מצאו תגלית מפתיעה

דלת שנמצאה חבויה מתחת לשטיח בקרוואן. U.S. Marshal Service, צילום מסך
דלת שנמצאה חבויה מתחת לשטיח בקרוואן/צילום מסך, U.S. Marshal Service

כוחות המשטרה גילו ממצא בלתי צפוי כאשר פתחו דלת שהוסתרה מתחת לשטיח בקרוואן בטנסי, ארה"ב. הם מצאו שם גבר מתחבא וגילו שזהו בילי לי וולטון ג'וניור, בן 35 שמבוקש בגין הפרת תנאי המאסר על תנאי שלו לאחר שהורשע בניסיון אונס ב-2016.

וולטון היה משוחרר על תנאי למשך 12 שנים בגין הפשע שביצע 2016, אבל ביוני השנה הוא נתפס על ידי משטרת התנועה נוהג בצורה מסוכנת, תחת השפעה של סמין ואלכוהול,ללא רישיון נהיגה וכשברשותו סמים אסורים. בעקבות העבירות הללו הוצא נגדו צו מעצר - אולם הוא נעלם ובמשך חודשיים לא נודעו עקבותיו.

לאחר מרדף ממושך אנשי שירות המרשלים של ארצות הברית הצליחו לעלות על עקבותיו וגילו שהוא נמצא בטריילר נייד בדנמרק, טנסי, אזור שאינו מצוי בתחום שיפוטה של שום רשות מקומית. למרות המדיע האמין שהיה ברשותם, כשהגיעו למקום ונכנסו לקרוואן הם לא מצאו בו את וולטון.

לאחר חיפוש ממושך בבית, הם מצאו להפתעתם מתחת לשטיח דלת נסתרת ומתחתיה תא קטן שנבנה במיוחד. בתוך התא המוסתר בקפידה נמצא העבריין הנמלט, וולטון. "מישהו יצר מקום מסתור די טוב, אבל זה לא היה מספיק טוב כדי להערים על שירות המרשלים של ארה"ב", אמר בגאווה המרשל טייריס מילר לתקשורת המקומית.

וולטון נלקח למעצר והוא כעת ממתין למשפטו בכלא במחוז מדיסון.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully