וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפילו חתולים מפחדים מהן": חולדות ענק מטילות אימה על הפרלמנט בפקיסטן

הרשויות הקצו תקציב לגיוס חתולים שיצודו את המכרסמים, אך לא משוכנעים שהם יעמדו במשימה. "החולדות מתרוצצות שם כאילו זה מרתון"

חולדות. דצמבר 2015. ShutterStock
הבעיה נחשפה אחרי שנמצאו רישומים שנאכלו בידי חולדות/ShutterStock

הפרלמנט של פקיסטן מתמודד עם מכת חולדות ענק, שמטילות אימה על מסדרונות השלטון במדינה. הרשויות הקצו תקציב של 1.2 מיליון רופי (3,300 ליש"ט) לטובת חתולים שיצודו את המכרסמים שזורעים הרס בבית הפרלמנט בבירה אסלאמאבאד.

החולדות שורצות בעיקר בקומה הראשונה של המבנה, שבה נמצאים משרדו של מנהיג האופוזיציה בסנאט וחדר האוכל, המשמשת לאירוח פגישות סיעתיות.

"החולדות בקומה הזו כל כך ענקיות שאפילו חתולים עשויים לפחד מהן", אמר דובר האסיפה הלאומית, זפאר סולטן, ל-BBC. בנוסף לגיוס החתולים, בפרלמנט מתכננים להתקין מחסומים מרושתים ופנו בעיתונים לחברות הדברה שיסייעו במיגור הבעיה.

הבעיה התגלתה לאחר שנמצאו רישומים של פגישה משנת 2008 שנאכלו על ידי החולדות, שלא חסו אפילו על כבלי מחשב. החולדות מסתתרות לרוב בשעות העבודה, אך הופכות פעילות בלילה וגורמות לנזק משמעותי.

"כשבערב בדרך כלל אין אנשים, החולדות מתרוצצות שם כאילו זה מרתון", אמר גורם באסיפה הלאומית. בעוד השומרים הוותיקים התרגלו לאיום, המכרסמים מפחידים את הצעירים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • פקיסטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully