וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים בכו בזמן נאום הוריו של הרש גולדברג פולין בארה"ב - "אנחנו אוהבים אותך, תשרוד"

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 8:01

הוריו של הישראלי-אמריקני שנחטף לעזה נאמו בכנס שנערך בשיקגו והצהירו כי השבת החטופים היא אינה סוגיה פוליטית. "יש סבל בכל הצדדים של העימות במזרח התיכון" הצהיר אביו, וקרא לעסקה "שמביאה את 109 החטופים הביתה ומסיימת את הסבל של האזרחים החפים מפשע בעזה"

בווידיאו: רייצ'ל וג'ון, הוריו של החטוף הרש גולדברג-פולין, בריאיון לטל שלו בתוכנית סופ"ש שלו/צילום סטילס: ניב אהרונסון, צילום וידאו: ניב אהרונסון ויותם רונן, הפקה: שי ורקר

ג'ון פולין ורייצ'ל גולדברג, הוריו של הרש פולין-גולדברג, ישראלי-אמריקני שנחטף על ידי חמאס לעזה - נאמו בועידת המפלגה הדמוקרטית שנערכה בשיקגו וסיפרו על בנם.

עשרות אלפי הנוכחים בעולם עמדו דקות ארוכות, מחאו להם כפיים וקראו קריאות "החזירו אותם הביתה". ג'ון פולין אמר בנאום: "זו ועידה פוליטית אבל החזרת הבן שלנו וכל שאר החטופים אינה סוגיה פוליטית. זו סוגיה הומניטארית. אנחנו מתרגשים שגם מנהיגים דמוקרטים ורפובליקנים נפגשים איתנו ועוזרים לנו. נפגשנו עם הנשיא ביידן ועם סגנית הנשיא האריס כמה פעמים. הם עובדים על עסקה לשחרור חטופים והפסקת אש בעזה שתחזיר לנו את החטופים ותעצור את הייאוש בעזה. אנחנו מודים למליוני אנשים בארה"ב שתומכים במשפחות החטופים. אתם עוזרים לנו להמשיך לנשום בעולם ללא אוויר".

הרש גולדברג-פולין שנחטף לרצועת עזה. באדיבות המשפחה
הרש גולדברג-פולין שנחטף לרצועת עזה/באדיבות המשפחה
הרש גולדברג-פולין, ג'ון פולין רייצ״ל גולדברג. ניב אהרונסון
הרש גולדברג-פולין, ג'ון פולין רייצ״ל גולדברג/ניב אהרונסון

"יש סבל בכל הצדדים של העימות במזרח התיכון. בתחרות על כאב אין מנצחים. כל אדם עולם ומלואו. אנחנו חייבים להציל את כל העולמות האלה. אנחנו יודעים מה הדבר שיכול להביא רגיעה לכל המזרח התיכון - עסקה שמביאה את 109 החטופים הביתה ומסיימת את הסבל של האזרחים החפים מפשע בעזה. הזמן הוא עכשיו".

רייצ'ל גולדברג הוסיפה אחריו: "הרש אם אתה שומע אותנו - אנחנו אוהבים אותך. הישאר חזק. תשרוד".

הירש גולדברג-פולין, בן 23, אזרח ישראלי-אמריקאי שנחטף מהמסיבה ברעים. הוריו, שעלו מארצות הברית לישראל לפני כ-15 שנה, הפכו לפנים הבולטות ביותר של המאבק לשחרור החטופים בציבור האמריקני. בעשרת החודשים האחרונים נפגשו עם הנשיא ביידן, האפיפיור, סנאטורים, מושלים וחברי קונגרס, נאמו במוסדות האו"ם ובעצרות המוניות ברחבי ארצות הברית, ורייצ'ל אף נבחרה לאחת מ-100 המשפיעים של מגזין "טיים" באפריל האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully