וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: חיסלנו פעיל במשמרות המהפכה שמעורב בהכוונת פיגועים בגדה

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 14:47

החיסול התרחש זמן קצר בלבד לאחר הירי הכבד לעבר הצפון. ההרוג- אחיו של בכיר פת"ח לבנוני המעורב בהברחת אמל"ח איראני לשטחים. "השניים פועלים במשותף בשירות משמרות המהפיכה ועם תשתיות טרור ביהודה ושומרון", כך נמסר מצה"ל ושב"כ

צה"ל: חיסלנו פעיל במשמרות המהפכה שמעורב בהכוונת פיגועים בגדה/דובר צה"ל

מוקדם יותר היום (רביעי) התקבלו דיווחים על פעולת חיסול בצידון שבלבנון, זמן קצר בלבד לאחר הירי הכבד לקצרין ויישובים נוספים בצפון הארץ. כלי רכב הותקף על ידי כלי טיס של חיל האוויר ותועד עולה באש. בהמשך דווח בלבנון שההרוג בפעולה הוא חליל אל מקדאח, אחיו של בכיר פת"ח בלבנון.

צה"ל ושב"כ הודיעו במשותף כי מוקדם יותר היום כלי טיס של חיל האוויר תקף בצידון שבדרום לבנון את ח'ליל חסין חליל אל מקדאח. ח'ליל הוא אחיו של מוניר אל מקדאח, תושב לבנון שפועל עבור חיזבאללה ומשמרות המהפכה האיראנים, וממשיך לנסות ולקדם פיגועים בימים אלה.

"השניים פועלים במשותף בשירות משמרות המהפיכה האיראנים, ומעורבים בהכוונת פיגועים והעברת כספים ואמל"ח לתשתיות טרור ביהודה ושומרון. במרץ 2024 נחשף אמל"ח אשר הוברח לשטחי יהודה ושומרון, והועבר לחוליות שגוייסו והכוונו על ידי תשתית הטרור של ח'ליל ומוניר אל מקדאח בלבנון." כך מסרו בהצהרה.

חליל אל-מקדאח, חוסל בלבנון, 21 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המחוסל בפעולה ח'ליל אל-מקדאח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כלי טיס של חיל האוויר בחיסול במרחב צידון שבדרום לבנון של המחבל ח'ליל חסין חליל אל מקדאח

21 באוגוסט 2024. דובר צה"ל
תיעוד התקיפה בלבנון/דובר צה"ל

"הגורמים המכווינים והאחראיים על ההוצאה לפועל של העברות האמל"ח לישראל והכוונת הפיגועים הינם גורמים איראנים, ובראשם ג'ואד ע'פארי, ראש אגף 4000, אגף המבצעים המיוחדים של ארגון המודיעין של משמרות המהפכה וכן אצע'ר באקרי, מפקד יחידה 840, יחידת המבצעים המיוחדים בכוח קדס", נמסר. "צה"ל ושב"כ פועלים לאיתור וסיכול האמל"ח האיראני שמוברח לתוך שטחי יהודה ושומרון ולסיכול חוליות הטרור המגוייסות על ידי גורמים איראנים ושלוחיהם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully