וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמנע אסון כבד: המשטרה והשב"כ סיכלו ניסיון פיגוע בכביש 85 ליד כרמיאל

21.8.2024 / 7:00

חוליית המחבלים זוהתה ליד צומת גילון, שהם אוחזים בבקבוקי תבערה מאולתרים שתכננו להשליך על הרכבים הנוסעים, במקביל לתכנונם להצית את היער הסמוך. המחבלים, 2 קטינים לבושים שחור, נעצרו והועברו לחקירת שב"כ ומשטרה, שאחריה יוגש נגדם כתב אישום

תיעוד ממצלמת הגוף בזמן מעצר חוליית המחבלים בכביש 85/דוברות משטרת ישראל

בפעילות שוטרי המחוז הצפוני סוכלה חוליית מחבלים, דקות לפני שעמדה לבצע פיגוע במתווה של השלכת בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב בכביש 85. הבוקר (רביעי) עם סיום חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית במחוז צפון הוגש כנגד המעורבים כתב אישום.

האירוע התרחש לפני כשבועיים, כחלק מהפעילות השותפת לאבטחת נקודות אסטרטגיות וצירים מרכזיים בצפון הארץ. סמוך לשעה 4 וחצי בבוקר, השוטרים הבחינו ב-2 קטינים לבושים בגדים שחורים בתוך חנייה סמוך לצומת גילון, שהם אוחזים בחפץ מסוים.

בקבוקי תבערה שהכינה חוליית המחבלים שתכננה לבצע פיגוע על כביש 85. ללא, דוברות משטרת ישראל
בקבוקי תבערה מאולתרים שהכינה חוליית המחבלים/דוברות משטרת ישראל, ללא

במהלך בדיקת החולייה זיהו השוטרים כי השניים סיימו להכין מספר בקבוקי תבערה מלאים בדלק. בנוסף, במקום אותרו ממצאים שהעלו את חשד השוטרים כי השניים תכננו להשליך את בקבוקי התבערה על כביש 85 לעבר כלי רכב, כשהרקע הוא לאומני. השניים נעצרו והועברו לחקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית של מחוז צפון.

מחומר החקירה עלה כי החולייה הגיעה במהלך שעות הלילה לתחנת דלק סמוך לאזור מגוריהם, שם תדלקו מיכל דלק, המשיכו באופניים חשמליים לעבר חניון רכבים סמוך לצומת גילון והחלו בהכנת בקבוקי התבערה, תוך שהם מתעדים את פעולותיהם במכשיר הטלפון שהיה ברשותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כביש 85. ויקיפדיה, אתר רשמי
תכננו לזרוק בקבוקי תבערה על הנוסעים ולשרוף את היער הסמוך/אתר רשמי, ויקיפדיה

עוד עלה בחקירה, כי השניים התכוונו להשליך את בקבוקי התבערה לעבר רכבים הנעים באזור צומת גילון כאשר לדבריהם הרכבים המיועדים שייכים לתושבים יהודים. בנוסף הצטיידו הנאשמים במדליק פחמים באמצעותו תכננו להצית את היער הסמוך (גילון) על רקע לאומני.

בתום חקירה משותפת של השב"כ ומחוז צפון, הבוקר יוגש כתב אישום כנגד שני הנאשמים בבית המשפט המחוזי בחיפה על ידי עו"ד שרון אדרי מפרקליטות מחוז חיפה פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully