וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל: הצלחנו לחלץ את 6 החטופים אבל לא נוכל לחלץ את כולם במבצעי חילוץ

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 21:24

תת-אלוף דניאל הגרי התייחס בהצהרה על חילוץ גופותיהם של אברהם מונדר, יורם מצגר, אלכס דנציג וחיים פרי מקיבוץ ניר עוז, ונדב פופלוול ויגב בוכשטב מקיבוץ נירים. "זה היה מאוחר מידי", אמר. על סוגיית ציר פילדלפי אמר כי "נדע לממש כל החלטה של הדרג המדיני"

הצהרת דובר צה"ל/דובר צה"ל

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, יישא ערב (שלישי) הצהרה על רקע חילוץ גופותיהם של אברהם מונדר, יורם מצגר, אלכס דנציג וחיים פרי מקיבוץ ניר עוז, ונדב פופלוול ויגב בוכשטב מקיבוץ נירים.

"במבצע מורכב של חילצו כוחות צה"ל את החטופים אברהם מונדר, יורם מצגר, אלכס דנציג, חיים פרי, נדב פופלוול ויגב בוכשטב. בבוקר 7 באוקטובר הם נחטפו מקיבוץ ניר עוז ונירים חיים והם נהרגו באכזריות בשבי חמאס", אמר דובר צה"ל.

"אמש, כוחות צה"ל מאוגדה 98 ושב"כ בהכוונה מודיעינית חשפו מנהרה תת-קרקעית. פעילות הכוחות בשטח עדיין נמשכת. עד כה, חיסלו הכוחות עשרות מחבלים במרחב", הוסיף.

"קהילת ניר עוז תבעה משפט: 'החיים לשיקום והמתים לגבורה'. אנחנו נחושים להחזיר את כל החטופים הביתה. הלילה, הצלחנו לחלץ את ששת החטופים אבל זה היה מאוחר מידי. כרגע נותרו 109 חטופים ואנחנו לא נוותר על אף אחד - זו מטרת מלחמה. לא נוכל לחלץ את כל החטופים במבצעי חילוץ".

דניאל הגרי 4.8.23. דובר צה"ל, צילום מסך
דניאל הגרי 4.8.23/צילום מסך, דובר צה"ל

בנוגע לשאלה האם ישנה ההערכה על כמות החטופים שנותרו בחיים, וכן בנוגע לסוגיית ציר פילדלפי במשא ומתן, השיב תת-אלוף הגרי כי "אני לא אתייחס לפרטי המשא המתן אבל תפקידנו לייצר לדרג המדיני את כל החלופות האפשרויות, ונדע לממש כל החלטה של הדרג המדיני".

  • עוד באותו נושא:
  • דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully