וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמרות המהפכה: "ההמתנה בישראל לתגובה האיראנית עשויה להיות ארוכה"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 18:01

בווידאו:הלווית אסמאעיל הנייה, טהראן, איראן, 1 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

עוד אמרו במשמרות המהפכה שהתגובה לא בהכרח תהיה זהה לזו של המתקפה הישירה על ישראל ב-13 באפריל.

"הזמן בשליטתנו ולעת עתה, על הציונים להישאר בחשש מתקופת ההמתנה לתגובת איראן ומאופי המתקפה האפשרית של איראן וציר ההתנגדות", אמר דובר משמרות המהפכה.

ממשמרות המהפכה של איראן נמסר היום (שלישי) כי תקופת ההמתנה של ישראל לתגובתם על חיסול מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה עשויה להיות ארוכה. עוד נאמר, כי התגובה לא בהכרח תהיה זהה לזו של המתקפה הישירה על ישראל ב-13 באפריל. "הזמן בשליטתנו ולעת עתה, על הציונים להישאר בחשש מתקופת ההמתנה לתגובת איראן ומאופי המתקפה האפשרית של איראן וציר ההתנגדות", אמר דובר משמרות המהפכה.

בשבועות האחרונים, ישראל מצויה ב'תקופת המתנה' למתקפה האיראנית. הנחיות העורף נותרות ללא שינוי נכון לעכשיו.

בכירים איראנים אמרו בשבוע שעבר לרויטרס כי רק הפסקת אש בעזה תמנע תגובה על חיסול אסמעיל הנייה. בנוסף, אחד הבכירים אמר שטהראן וחיזבאללה יתקפו ישירות את ישראל אם שיחות הפסקת האש יקרסו או אם יחשבו שישראל מושכת זמן. הם לא אמרו אם ההמתנה קצובה בזמן.

שלט חוצות עם תמונתו של מנהיג חמאס שמונה לאחרונה, יחיא סינוואר, מוצג על בניין ברחוב בטהראן, איראן. 12 באוגוסט 2024.. רויטרס
זמן ההמתנה המשוער ארוך מהרגיל. תמונות סינוואר והנייה בטהראן/רויטרס

לפני מספר ימים דווח ב'וושינגטון פוסט' שגם התגובה על חיסולו של בכיר חיזבאללה פואד שוכר תתעכב על רקע תחילתן של שיחות המו"מ בקטאר. "אנחנו יכולים לומר שחיזבאללה לא יפתח בפעולת התגמול שלו במהלך השיחות בקטאר מכיוון שהמפלגה לא רוצה לתת דין וחשבון על שיבוש השיחות או עסקה אפשרית", אמר אדם בעל קשרים קרובים עם חיזבאללה. התגמול יכולה לחכות; זה לא דחוף או שיש לו הגבלת זמן".

ארגון הטרור הלבנוני הבטיח לנקום את חיסולו של מפקדו הצבאי, פואד שוכור, שנהרג בתקיפה של חיל האוויר בביירות בחודש שעבר - שעות ספורות לפני חיסולו של מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה בטהראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully