וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושב ברכב וקופץ מהחלון: תיעוד חיסול הישראלי באיסטנבול

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 11:44

אנס עבד אלקאדר מכפר יאסיף, הגיע לטורקיה עם בתו ובתחילת השבוע בשעת ערב מאוחרת נורה למוות בידי מתנקש רעול פנים. הישראלי ישב ברכב עם שומר ראש וחבר כשנורה מטווח קצר. הוא הצליח להימלט, אך לבסוף נרצח. עד כה נעצרו ארבעה חשודים באירוע שהרקע שלו הוא סכסוך עבריינים

בווידאו:תיעוד רצח אנס עבד-אלקאדר באיסטנבול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

משטרת איסטנבול ממשיכה בחקירת חיסולו של הישראלי אנס עבד אלקאדר ועצרה ארבעה מעורבים החשודים שסייעו למי שביצעו אותו בפועל להימלט ולחצות את הגבול לבולגריה, בתוך שעתיים וחצי ממועד ביצוע הרצח. כך לפי התקשורת במדינה. המשטרה הטורקית שללה אתמול את ההשערה שפשטה בתקשורת המקומית כי מדובר בחיסול שביצעו שירותי הביון של ישראל. לפי חשד המשטרה, הרקע לרצח הוא סכסוך עברייני על רקע כספי.

תיעוד רצח אנס עבד-אלקאדר באיסטנבול. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנרצח קופץ מהחלון בניסיון להימלט מהמתנקש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אנחנו משפחה שרחוקה מהפוליטיקה. אנחנו פלסטינים, אבל אזרחים ישראלים. הדרכון שלנו הוא גם דרכון ישראלי, אנחנו באים והולכים לטורקיה לעיתים קרובות מאוד. אנחנו עדיין לא יודעים את הסיבה לפיגוע", כהגדרתו של אבי המנוח בשיחה עם התקשורת המקומית. "חקירות המשטרה נמשכות. אנחנו רוצים שהתוקפים ייתפסו וייעצרו בהקדם האפשרי. הבן שלי שנפטר תמיד נסע לטורקיה ובחזרה, והוא הגיע לטורקיה עם בתו הקטנה. גם אני באתי לבקר אותם. הבן שלי אהב מאוד את טורקיה. מעולם לא קיבלנו איומים, זו הפעם הראשונה שאירוע כזה קורה לנו".

האירוע התרחש ביום ראשון בערב בסביבות השעה 22:30, ברחוב דילאבר שבאחת משכונות העיר. עבד אלקאדר, תושב כפר יאסיף בן 30, היה במושב הנהג ברכבו עם שומר ראש וחבר כשהמתנקש רעול הפנים התקרב לרכב, וירה בו מטווח קצר מספר רב של כדורים מאקדח חצי אוטומטי עם משתיק קול. בסרטון אבטחה נראה אחד הירויים מנסה לברוח, יוצא דרך חלון הרכב וזוחל לכיוון מסעדה שמעבר לרחוב אך הרוצח דולק אחריו לשם. מהירי נפגעו גם שמשות בניין סמוך. האקדח נמצא אחר כך סמוך למקום ונאסף ע"י המשטרה עם שמונה מחסניות ותרמילים רבים שנותרו בזירה. מותו של עבד אלקאדר נקבע במקום. חברו שנפצע קשה והמאבטח שנפצע ברגלו באורח קל פונו באמבולנס לטיפול בבית חולים. מצבו של החבר מוגדר קריטי.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אנס עבד-אלקאדר, נרצח באיסטנבול. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אנס עבד-אלקאדר, נרצח באיסטנבול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה בטורקיה מסרה כי לפחות שבעה אנשים, שעשו שימוש בשלושה כלי רכב שונים כדי לטשטש את עקבותיהם, השתתפו ברצח שתוכנן לפרטים. הרוצח הסתלק מהמקום ברגל אל אחד מכלי הרכב שמילט אותו. שניים מכלי הרכב נתפסו והתברר כי מדובר במכוניות שכורות. באחת מהן נמצא אקדח. לפי המשטרה, צפויים מעצרים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully