וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מטחים כבדים של עשרות רקטות נורו לצפון; שריפות נרחבות פרצו בגולן

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 10:05

55 שיגורים נורו מלבנון וגרמו ל-3 מוקדי שריפות בגליל העליון והגולן, צוותי הכיבוי פועלים לבלימת ההתפשטות. עיריית ק"ש: "לשהות בקרבת מרחבים מוגנים". ראש המועצה האזורית גולן: "זה הזמן להתקפה, בשבוע הבא נפתחת שנת הלימודים - מאות ילדים לא יכולים להיות תחת איום"

בווידאו:שריפות בגולן, 20 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

שריפות גדולות פרצו בשלושה מוקדים בצפון רמת הגולן ועמק החולה בעקבות נפילות מהמטחים הכבדים שנורו היום לעבר האזור. צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן פועלים במוקדי השריפה בשטחים פתוחים, ומתמקדים בפעולות לבלימת התפשטות השריפות.

בשריפה ליד קיבוץ אורטל שבצפון רמת הגולן יש 2 מוקדי אש - הראשון בצומת ווסט והשני סמוך לצומת אורטל. השריפה קרובה ליישוב, אבל כעת לא נשקפת סכנה. ליד קיבוץ גדות שבעמק החולה, השריפה משתוללת בשטח חקלאי סמוך לאתר התיירות קייקי נהר הירדן וליד חווה סולרית לייצור חשמל. חמישה צוותים הוזעקו כעת לאירוע.

שריפות בגולן, 20 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חמישה צוותים הוזעקו לאירוע. שריפות בגולן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השריפות פרצו בעקבות מטח כבד שנורה לגליל העליון ורמת הגולן. צה"ל דיווח כי זוהו כ-55 שיגורים שחצו משטח לבנון, כשחלק מהשיגורים יורטו. זמן קצר לאחר השיגורים, כלי טיס של חיל האוויר תקפו את אחד המשגרים מהם בוצעו השיגורים.

הרקטות נורו לאזורים נרחבים באזור הצפון: אורטל וקצרין ברמת הגולן, מלכיה וחולתה שבגליל העליון וגדות ויסוד המעלה בעמק החולה. לא דווח על נפגעים בגוף.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

צפו בתיעוד: יירוטים בעמק החולה

יירוטים בעמק החולה, 20 באוגוסט 2024/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"תחזירו את ההרתעה והבטחון"

עיריית קריית שמונה פרסמה כי בתום הערכת מצב שקיימנו עם גורמי הצבא, תושבי העיר מתבקשים לשהות בקרבת מרחבים מוגנים מרגע זה ועד שנודיע אחרת. "יש להימנע מהתקהלויות ולהימנע מלהסתובב שלא לצורך ברחבי העיר", נמסר. "נא לעקוב אחר הודעות הרשות ולפעול על פי הנחיות פיקוד העורף. נמשיך לעדכן כל העת בהתאם להתפתחויות".

אורי קלנר, ראש המועצה האזורית גולן קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט לא להפקיר את הצפון. "תחזירו את ההרתעה והבטחון", אמר. "אסור למדינת ישראל לקבל מצב יום יומי של אש לשטח ישראל, זה הזמן ליוזמה והתקפה, להראות את עוצמת צה"ל ולא להסס. שוב מטח, שוב אזעקות בצפון הגולן. בעוד שבוע וחצי נפתח כאן את שנת הלימודים ומאות ילדים וילדות יצאו בשעה כזו מהבית - הם לא יכולים להיות תחת איום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully