וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: רנ"ג מחמוד עמרייה נהרג מפגיעת הכטב"ם סמוך למושב יערה

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 15:28

עמרייה, בן 45 מאבטין, גשש בעוצבת ברעם, נפל בהגנה על גבול הצפון. לצידו נפצע קשה קצין שנלחם לצידו - שהובהל לבית החולים. הפגיעה החמורה ביערה אירעה כחלק מתקיפה נרחבת על הצפון הבוקר, שבמהלכה חמישה כטב"מי נפץ שוגרו לגליל המערבי

אזעקות בגליל, 12 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

רנ"ג מחמוד עמרייה, בן 45 מאבטין, גשש בעוצבת ברעם, נפל הבוקר (שני) בעת שלחם בגבול הצפון - ונפגע מרסיסי כלי טיס שנפלו ביערה והובילו לשריפה במקום. לצידו, נפצע באורח קשה קצין שלחם לצידו, והוא פונה לבית החולים.

האירוע החמור ביערה מגיע כחלק מתקיפה נרחבת על הצפון, שבמהלכה חמישה כטב"מי נפץ שוגרו לעבר הצפון. שלושה מתוכם יורטו. אחד נפל סמוך למושב יערה, אירוע שבמהלכו נפל רנ"ג עמרייה; אחר נפל ליד גשר הזיו.

"לא ייאמן שעשרה חדשים לתוך האירוע, ואנחנו עוד סובלים פגיעות קשות כאלה עם נפגעים ועם נזק", אומר ל"וואלה" תושב שתולה אבנר אליהו, שהבוקר שהה בנהריה, "זו התוצאה כשמנהלים מדיניות מגננתית של תגובה ולא התקפית". לדבריו, "ללבנון יש אינספור נקודות תורפה, יש לנו צבא חזק, ואנחנו יושבים כמו ברווזים במטווח, חוטפים, לא יוזמים שום פעולה נגד תשתיות לבנוניות. יש בנק מטרות אדיר ולא עושים בו שימוש. אני בטוח שהריסת גשר אחד כבר היתה משנה את התמונה".

רנ"ג מחמוד עמרייה שנפל במתקפת הכטב"ם במושב יערה. 19 באוגוסט 2024. דובר צה"ל
רנ"ג מחמוד עמרייה שנפל במתקפת הכטב"ם במושב יערה. 19 באוגוסט 2024/דובר צה"ל

"האירוע הזה הוא תזכורת למצב שלנו", אומרת ל"וואלה" אולגה יפרח, יו"ר ועד התושבים במושב עבדון שליד מושב יערה ושבניגוד אליו לא פונה למרות הפצרות אין סוף, "נכנסנו לממד מיד עם האזעקה בשלומי, וזה אומר עשרים דקות ארוכות עם שלושה הילדים, החברה של אחד מהם והכלבים. ואנחנו עוד ברי מזל. ל-80 אחוז מהמושב שלנו עוד אין ממ"ד. עוד שבועיים נפתחת שנת הלימודים וזה מדאיג אותנו מאד כי מי שמכיר להיכן מעבירים את בתי הספר באזור מבין שהמקומות האלה הם בדיוק המקומות שמטווחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully