וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבילה יצאה מהבית בגלל צלילי הירי - ונרצחה

19.8.2024 / 14:13

הרקע לרצח נבילה סנדין בת ה-42 מג'ת, בחודש שעבר, היה קטטה בין בעלה לנאשמים, ברחבת מסגד הכפר. הם התחמשו באקדחים, הגיעו לבית המשפחה ופתחו באש. נבילה התמוטטה ומותה נקבע זמן קצר אחר כך. כתב אישום חמור הוגש נגד שלושה תושבי המשולש בגין רציחתה

תיעוד מצלמות האבטחה רצח נבילה סנדין כפר ג'ת/מצלמות אבטחה

בבית המשפט המחוזי חיפה הוגש היום (שני) כתב אישום חמור נגד שלושה תושבי באקה אל גרביה וג'ת שבמשולש, בגין רצח נבילה סנדין, תושבת ג'ת בת 42, בפתח ביתה, בחודש שעבר.

"הנאשמים שתכננו לנקום בבעלה ראמי ובבני משפחתו, רצחו את המנוחה, אישה חפה מפשע ואם לשלושה ילדים קטנים והכל בשל ויכוח סתמי עם בעלה", אומרים בפרקליטות מחוז חיפה. האירוע הקטלני התרחש ב-2 ליולי כשאלמונים חלפו בריצה סמוך לבית, ביצעו לעברו ירי והסתלקו במהירות בריצה מהמקום.

חקירת פרשת הרצח הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב מנשה במחוז חוף. הנאשם מוחמד ותד בן ה-29 מבאקה אל גרביה נעצר כשבועיים לאחר האירוע, יומיים אחר כך נעצר הנאשם בכר היבי בן 24 מבאקה אל גרביה, כחודש אחרי הרצח נעצר הנאשם מואנס מחסין בן 20 מג'ת. הם עצורים מאז.

נבילה סנדין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נבילה סנדין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מחקירה ראשונית עלה כי זמן קצר טרם אירוע הרצח, ברחבת המסגד בכפר, התפתח לאחר התפילה ויכוח סתמי בין ראמי סנדין, בעלה של המנוחה וקרובי משפחתו, לבין הנאשם מואנס. העימות הפך במהרה לפיזי, וראמי ובני משפחתו הכו את מואנס עד אשר התערבו שני הנאשמים היבי וותד וסייעו לו לעזוב את המקום. רב-פקד דוד גאולה, מפקד יל"פ מנשה מסר כי חוקריו הצליחו לבסס את העובדה כי מספר דקות לאחר הקטטה, השלושה הצטיידו באקדחים וביצעו את הירי לעבר בית משפחת סנדין. נבילה ששמעה את הירי ויצאה החוצה נפצעה קשה ומותה נקבע בהמשך ע"י גורמי הרפואה.

ראמי, בעלה, שרדף אחרי היורים, סיפר לחוקרים שראה אותם נכנסים לרכב שחור סמוך לביתו של היבי, ומסר למשטרה את שמותיהם של השלושה כמי שהיו מעורבים בקטטה עמו כחצי שעה לפני הרצח וכן כי הוא סבור שהירי בוצע על ידם. הוא זיהה את שני היורים לפי מבנה גופם, ומסר כי השלישי נהג ברכב שמילט אותם.

ליל"פ היו שלל תוצרים של מצלמות אבטחה שתיעדו את אירוע הקטטה, את הגעת הרכב לבית ואת הימלטות היורים בריצה, מכיוון בית בני הזוג סנדין ,לכיוון ביתו של היבי ואת ראמי דולק אחריהם, כאשר ניתן לשמוע את ראמי צועק את שמו של היבי ומקלל אותו. היה להם גם שפע שיתוף פעולה מצד עדי ראיה, גם לאירוע המקדים, ברחבת המסגד, ולאיומים שהושמעו שם. אחת השכנות מסרה שזיהתה את היורים בסמטה ליד הבית כשהם חמושים באקדחים וכי תפסה בחולצתו של היבי בניסיון לעצור אותו. הוא היה רעול פנים אבל היא אמרה לחוקרים כי זיהתה אותו לפי קולו ומבנה גופו. בתה שאף היא רצה אחרי היורים הכחישה זאת בחקירה אבל נקלטה במצלמת האבטחה.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מעצר החשוד ברצח אישתו נבילה סנדין מכפר ג'ת. דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
מעצר החשוד ברצח אישתו נבילה סנדין מכפר ג'ת/דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל

במהלך החקירה, חוקרי היל"פ הצליחו לאתר את החשודים שנמלטו והתחבאו בדירות מסתור במקומות שונים בצפון, בלשי היחידה פשטו על הדירות ועצרו אותם כאמור.

היבי וותד מואשמים בירי הקטלני בפועל ומיוחסות לכל אחד מהם עבירת רצח ועבירת חבלה בכוונה מחמירה וכן עבירות בנשק. מחסין מואשם שמילט אותם ומיוחסת לו עבירת סיוע לרצח באדישות, סיוע לחבלה בכוונה מחמירה ועבירות בנשק.

במקביל להגשת כתב האישום מבקשת התובעת עו"ד מירב בר את הארכת מעצרם של השלושה עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם. השופט דניאל פיש יקבע דיון בבקשה תוך שהסנגורים מוחמד מסארווה ועו"ד מורסי אבו מוך לומדים את תיק החקירה ובינתיים, בהסכמתם, צפוי להאריך את המעצר עד החלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully