וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים נוספים בתקיפת תושבות רהט במאחז גבעת רונן

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 10:26

השניים, שנחקרו על ידי כוחות הביטחון, יובאו לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית המשפט. בתוך כך, המשטרה ביקשה גם את הארכת מעצרו של דוד חי חסדאי, החשוד השלישי בפרשה

בווידאו: נערים מיידים אבנים לעבר פלסטינים בסמוך לגבעת רונן/צילום: יש דין

שני חשודים נוספים נעצרו בתקיפת תושבות רהט שנכנסו בטעות לגבעת רונן שבשומרון - כך הודיעה היום (שני) המשטרה. השניים, שנחקרו על ידי כוחות הביטחון, יובאו לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית המשפט.

בתוך כך, המשטרה ביקשה גם את הארכת מעצרו של דוד חי חסדאי, החשוד השלישי בפרשה.

לטענת פרקליטו של חסדאי, המכחיש את כל קשר לתקיפת הנשים, מרשו הסתייג מהמעשים והתנער מהם. לדבריו, "בגרסתו הראשונה הוא מוסר באופן חריג ביותר את זה שהוא מתנגד לאירוע הזה, ומבחינתו זה משהו שלא נכון לעשות בכלל, ומביע סלידה מהאירוע הזה. הוא טוען שזה מזיק להתיישבות".

בחקירתו במשטרה ביום שלישי טען חסדאי שהבחין ברכב ערבי נכנס לגבעה, דבר שעורר את חשדו שמדובר באירוע ביטחוני. לדבריו, הוא התקרב אל הרכב בכדי להבין במה מדובר, ובשלב זה הנהגת כמעט ודרסה אותו מבהלה שאחזה בה. לאחר שהזעיק את הרבש"צ וחברי כיתת הכוננות של היישוב, עזב את המקום - ורק בהמשך, לטענתו, הותקפו הנשים והוצת רכבן.

כיבוי הרכב של בנות המשפחה בגבעת רונן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כיבוי הרכב של בנות המשפחה בגבעת רונן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כך או כך, טוען חסדאי כי לא היה שותף בתקיפה ולא נכח בזירה כשהתרחשה. "התנהלותו סביב האירוע היתה אחראית, הוא גילה תושייה והתנהל באחריות ובשום שכל, ללא הפרה של החוק ולבטח לא תקיפה מכל סוג", טען פרקליטו, עו"ד נתי רום, בערר שהגיש על הארכת המעצר בשבוע שעבר

במשטרה סיפרו שחסדאי הוא פעיל גבעות מוכר שנמנה בין המתנחלים שנגדם ננקטו סנקציות על ידי ארצות הברית ומדינות נוספות בחודשים האחרונים. במשטרה מוסיפים כי לחשוד עבר פלילי עשיר, נתון המחזק את המסוכנות הנשקפת ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully