וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינקן בביקורת מרומזת לפני הפגישה עם נתניהו: "הגיע הזמן לוודא שאף אחד לא משבש עסקה"

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 8:59

בביקורו התשיעי בארץ מאז פרוץ המלחמה, מזכיר המדינה התייחס לחשש אמריקני מהסלמה אזורית אך דאג להרגיע כי ישנה פריסת כוחות באזור "כדי להרתיע כל התקפה, ואם יהיה צורך, להגן מפני כל התקפה". בהמשך ביקורו, הוא צפוי להיפגש עם ראש הממשלה, שר הביטחון ובכירים נוספים

קויק: בלינקן מתייחס למתיחות במזרח התיכון/רויטרס

מזכיר המדינה אנתוני בלינקן נחת אתמול (שני) בארץ במסגרת ביקורו במזרח התיכון. הבוקר הוא נפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג והתייחס למאמציו להשיג עסקה ולהביא לרגיעה.

"זו הפעם התשיעית שלי בישראל מאז 7 באוקטובר, ובמזרח התיכון", אמר בלינקן. "זהו רגע מכריע, כנראה ההזדמנות הטובה ביותר, ואולי האחרונה, להחזיר את החטופים הביתה, להשיג הפסקת אש, ולהוביל את כולם לדרך טובה יותר לקראת שלום וביטחון בר קיימא".

נשיא מדינת ישראל יצחק הרצוג, מזכיר המדינה האמריקני אנטוני בלינקן.19 באוגוסט 2024. מעייף טואף/לע״מ, אתר רשמי
"זהו רגע מכריע, כנראה ההזדמנות הטובה ביותר, ואולי האחרונה, להחזיר את החטופים הביתה"/אתר רשמי, מעייף טואף/לע״מ

"אני כאן כחלק ממאמץ דיפלומטי אינטנסיבי בהוראת הנשיא ביידן לנסות להביא את ההסכם הזה לקו הסיום, ולבסוף לעבור את הקו. הגיע הזמן שזה יקרה. כמו כן, הגיע הזמן לוודא שאף אחד לא נוקט בצעדים שעלולים לשבש את התהליך הזה. לכן אנחנו שואפים לוודא שלא תהיה הסלמה, שלא יהיו פרובוקציות, שלא יהיו פעולות שעלולות להרחיק אותנו מלהשלים את העסקה הזו, או לצורך העניין, להחריף את הסכסוך למקומות אחרים ולהגדיל את עוצמתו".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
נשיא מדינת ישראל יצחק הרצוג, מזכיר המדינה האמריקני אנטוני בלינקן.19 באוגוסט 2024. מעייף טואף/לע״מ, אתר רשמי
הגיע הזמן שכולם יגידו "כן" ולא יחפשו תירוצים לומר "לא"/אתר רשמי, מעייף טואף/לע״מ

בהתייחסות לאיום הצפוני אמר כי הממשל האמריקני מודאג מהאפשרות של התקיפה מצד איראן וחיזבאללה אבל "כפי ששמעתם את הנשיא אומר, ארצות הברית נוקטת פעולה מכרעת בפריסת כוחות כאן, כדי להרתיע כל התקפה, ואם יהיה צורך, להגן מפני כל התקפה. אבל מוקד הביקור שלי הוא להחזיר את החטופים, להשיג את הפסקת האש".

"הגיע הזמן שכולם יגידו "כן" ולא יחפשו תירוצים לומר "לא". אני מצפה לפגישותיי עם ראש הממשלה, שר הביטחון ובכירים נוספים, ותמיד נעים להתחיל את היום איתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully