וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב שלי שבוי בעזה": בני ובנות הזוג של חטופים מציינים את ט"ו באב - בלי אהוביהם

אורי סלע ושירז סגל

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 20:17

בריאיון לוואלה סיפרו על הגעגוע והחיסרון המורגש מתמיד ביום האהבה - וקראו לאשר עסקה בהקדם. זיו עבוד, בת זוגו של החטוף אליה כהן: "ביחד 7 שנים. מידידות לזוגיות במעבר הכי חד. לא נפרדנו ליום אחד". מיכל, אשתו של אלכס לובנוב החטוף: "מחכה שתיכנס בדלת עם זר פרחים"

החטוף אליה כהן ובת זוגו זיו עבוד/באדיבות המצולמים

בני ובנות זוגם של החטופים בעזה מציינים היום (ראשון) את ערב ט"ו באב בלעדיהם. בריאיון לוואלה סיפרו על הגעגוע המציף והחיסרון המורגש מתמיד ביום האהבה - וקראו לאשר עסקה שתחזירם הביתה בהקדם.

זיו עבוד ואליה כהן, בני 27 מתל אביב, הכירו בגיל 14. חמש שנים חלפו עד שהפכו לאוהבים. "כשהוא התגייס, הוא הזמין אותי לבוא לראות את קבלת הכומתה שלו", היא נזכרת. "מאז אני והוא ביחד, כבר שבע שנים. מידידות לזוגיות במעבר הכי חד שיש. לא נפרדנו אפילו ליום אחד. עד ל-7 באוקטובר".

"אני ואליה חברים טובים לפני הכול", סיפרה על הזוגיות. "אנחנו טסים ביחד, נהנים ביחד, יוצאים למסיבות ביחד. הכול עושים ביחד. רוב האנשים שמכירים אותנו לא מכירים את זיו בנפרד, או אליה בנפרד, זה זיו ואליה".

כעת, היא דורשת מהציבור והממשלה לאחד ביניהם מחדש. "אנחנו ברגעים מאוד קריטיים לקראת עסקה וחשוב שאנשים יתמכו בה", היא מדגישה. "בסוף הכול בנוי על דעת קהל. צריך להחזיר אותם הביתה כמה שיותר מהר. לאט לאט אנחנו שמים לב שמאבדים המון אנשים בדרך. אנשים שהיו בחיים ונרצחו בשבי חמאס. חייבים עסקה שכוללת את כולם - גם גברים, גם נשים, גם ילדים, אסור להשאיר אף אחד מאחור".

החטוף אליה כהן ובת זוגו זיו עבוד. באדיבות המצולמים
"טסים ביחד, נהנים ביחד, יוצאים למסיבות ביחד. הכול עושים ביחד". זיו עבוד ואליה כהן/באדיבות המצולמים
החטוף אליה כהן ובת זוגו זיו עבוד. באדיבות המצולמים
"לא נפרדנו אפילו ליום אחד. עד ל-7 באוקטובר". זיו עבוד ואליה כהן/באדיבות המצולמים

"אני ואלכס הכרנו לפני עשר שנים במסעדה. עבדנו כטבח ומלצרית", סיפרה מיכל, אשתו של החטוף אלכס לובנוב. "אהבה שהפכה למשפחה יפה, שעוד כל כך הרבה לפניה". בזמן שאלכס שנחטף מפסטיבל הנובה עדיין בשבי, מיכל ילדה את בנם השני. אח קטן לטום בן השנתיים. חמישה חודשים חלפו, והוא עוד לא הכיר את אביו.

"אלכס, אני מחכה שתיכנס בדלת עם זר פרחים והחיוך היפה שלך", אמרה מיכל. "זה יום האהבה העצוב ביותר שחגגתי בלעדיך. אני מחכה לך ואוהבת אותך בלי סוף. השנה אני לא יכולה לחגוג את ט"ו באב, כי הלב שלי שבוי בעזה".

נועה ארגמני, שהייתה בשבי החמאס ושוחררה במבצע צבאי כשמונה חודשים לאחר שנחטפה פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סטורי בו היא מאחלת לבן זוגה החטוף, אבינתן אור, ט"ו באב שמח: "מאחלת לנו המון ימי אהבה יחד". "כל שנה היית מביא לי זר פרחים ומספר לי סיפור נחמד על מה זה בעצם ט"ו באב", כתבה ארגמני. "איך בעבר הבנות היו לובשות לבן ויוצאות לרקוד בכרמים בשילה לצד ירח מלא על מנת למצוא חתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully