וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפה חמורה בבית הכנסת: נערים עישנו ושתו בעזרת הנשים, אחד מהם דקר את הגבאי

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 11:50

שני נערים מצפת מואשמים שהגיעו בבוקר שבת לבית הכנסת והפריעו בבוטות למתפללים. לאחר שהגבאי ביקש מהם לחדול, אחד מהם התנפל עליו, הכה אותו - ואז דקר אותו בצווארו. "הייתה לי ציפייה שהנער ייקח אחריות, אבל הוא אפילו לא התחרט"

תקיפה מחרידה במשחק כדורסל נערים/X (לשעבר טוויטר)

כתב אישום שהוגש לבית המשפט לנוער בצפת מגולל מקרה תקיפה חמור של נער צעיר שפגע בגבאי בית כנסת. האירוע התרחש בבוקר שבת, לפני שמונה ימים.

רב-נגד מאיר אסרף מתחנת המשטרה בצפת אמר כי נער בן 13 וחברו בן ה-15, הגיעו לבית כנסת "שאגת אריה-עץ החיים" בבוקר שבת, נכנסו לעזרת הנשים, עישנו, שתו אלכוהול והשמיעו מוזיקה. גבאי בית הכנסת ביקש מהם שיחדלו ממעשיהם ושיעזבו את המקום. "אחרי שהתלהמו, הבטיחו שיעזבו, אבל אחרי שעברה רבע שעה והם עדיין לא עזבו, הגבאי פנה אליהם שוב", תאר אסרף.

לדבריו "הצעיר יותר מבין השניים השליך על הגבאי כיסא פלסטיק, קפץ לעברו ונגח בראשו ואיים שידקור אותו. על פי כתב האישום הוא שלף מכיס מכנסיו סכין מתקפלת, איים בשנים על הגבאי שידקור אותו, התקרב אליו ודקר אותו בצוואר למרות שחברו ניסה להניא אותו מהמעשה.

עציר אזוק ברגליו. חיים גולדברג, פלאש 90
עציר אזוק ברגליו/פלאש 90, חיים גולדברג

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוקפצו למקום, טיפלו בפצוע ופינו אותו לבית חולים זיו שבעיר. בצווארו היתה פציעה חודרת ומצבו הגדר בינוני.

שוטרי משטרת צפת הגיעו לבית הכנסת ופתחו בחקירה. הנער התוקף נמצא רק בשעות הלילה, מסתתר ביער סמוך לעיר. הוא נעצר ובחקירתו הכחיש את המיוחס לו.

בכתב האישום שהגישה מחלקת התביעות של המשטרה מיוחסות לנער עבירות פציעה כשעבריין מזויין, איומים ותקיפה. על אף גילו הצעיר המשטרה אף ביקשה מבית המשפט כי הנער יישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים. "כחוקר משטרה הייתה לי ציפייה שנער צעיר כל כך שנמצא רק בראשית חייו יתחרט ושלפחות ייקח אחריות על אירוע כזה חמור, אבל זה רחוק ממנו. הוא לא התחרט", אמר אסרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully