וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר בתגובה להרצוג: "הנשיא מתרפס בפני קומץ אנרכיסטים. מוטב שישתוק"

עודכן לאחרונה: 17.8.2024 / 21:02

השר לביטחון לאומי הגיב לאמירתו של הנשיא ש"את הכהניזם יש להוציא". בן גביר הוסיף ואמר שהרצוג העניק "אות כבוד לאנרכיסטים והסרבנים שפגעו בצה"ל והובילו לאסון 7 באוקטובר", וטען שהנשיא נוהג בצביעות: "בחקירות הוא שתק, טוב שכך יעשה גם כעת"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף בהר הבית עם ראש מינהלת הר הבית הרב שמשון אלבוים/ארנון סגל, דוברות הר הבית

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר (שבת) הערב בתגובה לקריאה של הנשיא הרצוג "להוציא את הכהניזם" מהממשלה: "כשבוז'י הרצוג התמודד לנשיאות הוא נפגש איתי מספר פעמים כדי לקבל את תמיכתי. הוא כמובן גם אמר את כל מה שהיה צריך כדי לקבל את תמיכתי".

בן גביר הוסיף שהוא הבהיר להרצוג שיצביע למרים פרץ, ואולם, לדבריו: "מאז נפגשנו מספר פעמים, כשתמיד הוא החמיא כמה שרי עוצמה יהודית מוכשרים, כמה הוא מרוצה מחברי הכנסת שלנו, ואיך למרות שיש מחלוקות הוא מעריך אותי אישית עד מאוד".

בן גביר תקף: "משעשע היה לשמוע את כבוד הנשיא מתרפס בפני קומץ אנרכיסטים שמנסים לנהל את המדינה ולעשות פילוג בעם. זה כמובן מצטרף ל'אות הכבוד' שהעניק לאנרכיסטים והסרבנים שפגעו בצה"ל והובילו לאסון 7.10. אולי מוטב שבוז'י ינהג כמו שנהג בחקירות המשטרה שלו ופשוט ישתוק - צביעות היא דבר מגעיל".

איתמר בן גביר וראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
איתמר בן גביר וראש הממשלה בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

הרצוג אמר היום בשיחה עם מפגינים נגד הממשלה "את הכהניזם צריך להוציא". בתיעוד של מפגש בין מפגינים נגד הממשלה לנשיא הרצוג בשובו מבית הכנסת ליד ביתו בתל אביב, המפגינים דורשים ממנו לגנות את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ולהכריז פומבית שהוא לא צריך להיות בממשלה, והנשיא השיב: "אני רק מזכיר שאני ניסיתי להקים ממשלת אחדות במרכז המפה. אני מייצג את כל החברה הישראלית ואת כל הדעות וקורא לאחדות". הרצוג נשאל - "אחדות עם כהניסטים?" והשיב: :לא עם כהניסטים את הכהניזם צריך להוציא. ואז תסכימי לממשלת אחדות?". בהמשך התיעוד שעלה ברשת ה-x הרצוג אומר: "נשיא המדינה לא נוקט צד במאבק ציבורי. אמרתי שאם אראה סכנה לדמוקרטיה הישראלית אעמוד בראש המחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully