וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בצפון: נהג משאית נהרג בפיצוץ מטען חבלה באבו סנאן

עודכן לאחרונה: 16.8.2024 / 20:28

צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את הנהג במצב אנוש, ולאחר טיפול ראשוני קבע את מותו במקום. שוטרים הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירת האירוע. "מצאנו אותו על הכביש במרחק גדול מהמשאית שהתפוצצה. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית"

זירת פיצוץ הרכב בין נצרת לאכסאל, 26 ביולי 2024/תיעוד ברשתות החברתית לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נהג משאית נהרג היום (חמישי) בפיצוץ מטען חבלה שהוטמן ברכבו באבו סנאן שבגליל המערבי, על פי החשד מדובר בחיסול. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את הנהג במצב אנוש, ולאחר טיפול ראשוני קבע את מותו במקום. שוטרים הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירת המקרה.

"הפצוע שכב על הכביש במרחק גדול מהמשאית שהתפוצצה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום", סיפר החובש חארת כליב מזירת הפיצוץ.

באבו סנאן אומרים כי המנוח הוא רביע נעים, תושב הכפר, בן כ-30. לפני זמן קצר הסתיימה הערכת מצב בזירת הרצח. החקירה הוטלה על היחידה לחקירת פשעים (יל"פ) של מרחב אשר במחוז חוף.

פיצוץ משאית באבו סנאן. 16 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פיצוץ משאית באבו סנאן. 16 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רביע נעים שנהרג בפיצוץ מטען במשאיתו באבו סנאן, 16 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רביע נעים שנהרג בפיצוץ מטען במשאיתו באבו סנאן, 16 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השבוע, גבר נורה למוות ביישוב אעבלין סמוך לשפרעם, בנו נפצע באורח קשה. שוטרים שהגיעו למקום החלו בחקירת האירוע ופתחו בחיפושים אחר החשודים בירי. הבן, לצד פצוע נוסף באירוע, שמצבו בינוני, פונה על ידי צוותי רפואה שהוזעקו לזירת הירי לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

האלימות בחברה הישראלית ממשיכה להשתולל, ומספר מקרי הרצח בחברה הערבית מתקרבת לשיא חסר התקדים שנקבע בשנה שעברה. יום לפני, בכפר קרע, נרצח חביב זחאלקה, תושב הכפר בן 38, אב לשלושה. למנוח, אחיינו של ח"כ ויו"ר בל"ד לשעבר, ד"ר ג'מאל זחאלקה, היו עסקים שונים בהם שטיפת רכב. המשטרה פתחה בחקירה. הרקע לרצח טרם התברר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully