וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה לא מתוקה: תושב יפיע התלונן על כך שאשתו היא שוהה בלתי חוקית - ונעצר בעצמו

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 20:19

הבעל, שלדברי המשטרה הסתכסך עם אשתו, פלסטינית השוהה בישראל בניגוד לחוק, הגיש נגדה תלונה. במשטרה אמרו שהוא "ניסה לעשות לה תרגיל בציפייה שהמשטרה תעשה בשבילו את העבודה והיא תגורש", אבל המשטרה עצרה גם אותו בחשד שהכניס אותה לארץ בניגוד לחוק

שב"חים אותרו במאפיות בצפון/דוברות המשטרה

תושב יפיע שבינו לבין אשתו התפתח עימות, התלונן בסוף השבוע במשטרה שאשתו הפלסטינית שוהה בישראל בניגוד לחוק. שני בני הזוג נחקרו ונעצרו ונגד שניהם הוגשו כתבי אישום - נגד האשה על שהיה בלתי חוקית בישראל ונגד הגבר על כך שהכניס אותה לתחומי ישראל.

לדברי רב-פקד רותם דאי מתחנת המשטרה בנצרת, "בסוף השבוע האחרון הגבר התקשר למוקד 100 ודיווח על שוהה בלתי חוקית. שוטרים שהגיעו לכתובת שהוא נתן הבינו שמדובר בעצם בבית שלו והאשה שעליה דיווח היא אשתו, תושבת שכם".

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
מעצר חשוד/דוברות משטרת ישראל

בני הזוג נשואים ויש להם שלושה ילדים, אולם הם לא חיים ביחד לפי הליך של איחוד משפחות. בקשותיה של האישה לקבל אישור שהיה בישראל נדחו, ולכן השהייה שלה בישראל היא בניגוד לחוק. לפי רפ"ק דאי "בתשאול של השניים עלה כי הגבר הכניס את אשתו לישראל, ולאחר שפרצה ביניהם מריבה הוא החליט לעשות לה 'תרגיל'; בניסיון להיפטר ממנה הוא קרא למשטרה ודיווח על כך שהיא שוהה בישראל באופן בלתי חוקי, בציפיה שהמשטרה תעשה עבורו את העבודה והיא תגורש. אלא שמהר מאד הוא הפך לחשוד בעצמו".

עו"ד נג'מה הייב, שמייצגת את האישה מטעם הסניגוריה הציבורית אמרה כי "מדובר באישה שנמצאת במצוקה קשה. היא נשואה לאזרח ישראלי ומגדלת שלושה ילדים, ומנסה מזה שנים לקבל אישור שהייה".

עו"ד נאילה עוכל שמייצגת את הבעל מטעם הסניגוריה הציבורית אמרה כי "לפי הידוע לו, עד למלחמה היה לאישה היתר לשהות בישראל. לפני כשבוע היא חזרה לישראל וכשהבין שהמסמכים שבידה אינם מהווים היתר הוא דיווח למשטרה. אנו לומדים את החומר ומקווים שהוא ישוחרר בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully