וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל: "עד כה חיסלנו 17 אלף מחבלים"

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 22:11

תת-אלוף הגרי התייחס לפעילות צה"ל הרצועה וביו"ש ואמר כי "בפיקוד המרכז עצרנו 50 מבוקשים". בנוגע להנחיות לאור המצב הביטחוני המתוח: "נמשיך לעדכן אתכם מידי כמה ימים. בשלב זה אין שינוי במדיניות של פיקוד העורף". על פרסום הודעת חמאס: מנסים לעורר פחד בקרב הציבור

דובר צה"ל: הצבא נמצא בכוננות גבוהה, אנו ערוכים לכל תרחיש/דובר צה"ל

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, נשא הערב (חמישי) הצהרה והתייחס למצב הביטחוני וכן לפעילות צה"ל ביהודה ושומרון.

"נמשיך לעדכן אתכם מידי כמה ימים. בשלב זה אין שינוי במדיניות של פיקוד העורף" - אמר תת-אלוף הגרי בפתח ההצהרה. "במהלך השבוע שיפרנו את המוכנות. כל היחידות בצבא פועלים מסביב לשעון. הדריכות של הציבור חשובה ותמשיכו לעקוב", הוסיף.

תת-אלוף הגרי התייחס גם לפעילויות האחרונות של צה"ל: "בפיקוד המרכז עצרנו 50 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. הכוחות חיסלו מחבלים ומצאו מטענים רבים. בנוסף, כוחות צה"ל תוקפים ברחבי הרצועה ועד כה חיסלנו 17 אלף מחבלים".

בנוסף, התייחס לפרסום ההודעות על ידי חמאס ואמר כי "בימים האחרונים הפיץ חמאס הודעות כדי לעורר פחד בקרב הציבור. אנחנו פועלים עם כלל ארגוני הביטחון בכל המאמצים על מנת לייצר את התנאים לעסקה". על פרסום ההודעה של חמאס כי חטופים נפגעו השיב כי "אנחנו מעדכנים את המשפחות ואת הציבור ואנחנו לא יודעים לאמת אותו או לאשש אותו".

דניאל הגרי 4.8.23. דובר צה"ל, צילום מסך
דניאל הגרי 4.8.23/צילום מסך, דובר צה"ל

לשאלת וואלה השיב כי "אנחנו פועלים כדי להשמיד את חמאס, אתמול הרמט"כל ירד לשטח על מנת לאשר את כל התוכניות". הגרי נשאל גם על זמני ההגעה למרחבים המוגנים והשיב כי הם "מתפרסמים באתר פיקוד העורף וההתרעות יופיעו על צגי הטלפון".

  • עוד באותו נושא:
  • דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully