וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גברים נהרגו בתאונה בין שני כלי רכב פרטיים ליד עתלית

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 16:30

אחד ההרוגים בן 55 והשני בן 30. השניים נלכדו בתוך המכונית, ולאחר פעולות החילוץ נקבע מותם. בתאונה נפצע קשה גבר נוסף, ושניים נפצעו קל ופולו לבית החולים רמב"ם בחיפה. כביש 2 נסגר לתנוע ממחלף עתלית לכיוון צפון

זירת התאונה בכביש החוף, 15 באוגוסט 2024/תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 55 וגבר כבן 30 נהרגו היום (חמישי) בתאונה בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 2 ליד נווה ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של השניים במקום. אדם אחד נפצע קשה בתאונה ושניים נפצעו קל. הפצועים טופלו על ידי צוותי מד"א ופונו לבית החולים רמב"ם בחיפה.

מהמשטרה נמסר ששוטרים נמצאים במקום, ומטפלים בזירת התאונה עם גורמי רפואה, כיבוי והצלה.
כביש 2 לצפון ממחלף עתלית חסום לתנועה. ציבור הנהגים מתבקש להימנע מלהגיע לאזור ולבחור בדרכים חלופיות.

פרמדיקים במד"א חנן זוהר ותום רטיג סיפרו: "הגענו למקום בכוחות גדולים וראינו את שני הגברים לכודים בתוך כלי הרכב כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. לאחר פעולות חילוץ מורכבות, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותם במקום. במקביל, הענקנו טיפול רפואי לגבר במצב קשה שסבל חבלה רב מערכתית, ולשני פצועים במצב קל ופינינו אותם לבית החולים בניידות טיפול נמרץ ואמבולנס מד"א."

זירת התאונה בכביש החוף, 15 באוגוסט 2024. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה בכביש החוף, 15 באוגוסט 2024/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

בעקבות התאונה מסרה עמותת אור ירוק כי 278 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים מתחילת שנת 2024, לעומת 235 בני אדם שנהרגו בתאונות דרכים בתאריך המקביל בשנת 2023. מדובר בעלייה של 18% בסמפר ההרוגים. על פי הנתונים, שנת 2024 היא הקטלנית ביותר עד כה ב-19 השנים האחרונות.

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק מסר: "אני משתתף בצערה של המשפחה השכולה ומאחל החלמה לפצועים. שנת 2024 היא חריגה בקטלניות שלה בכבישים והיא תוצאה ישירה של קיצוצי התקציב בעשור האחרון אשר הגיעו לשיא השנה. המשוואה ברורה, וכאשר חסרות מאות ניידות וחסרים מאות שוטרים מספר ההרוגים עולה. מדינת ישראל לא יכולה להמשיך ולזלזל בחיים של כולנו בכביש. על שולחנה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מונחת כבר חודשים רבים תכנית רב שנתית לבטיחות בדרכים אשר תוביל לצמצום התאונות וההרוגים בשיעור של 50% בשנים הבאות. חייבים להפסיק לגרור רגליים וכל יום שעובר ללא אישור התוכנית, חושף את כולנו לסכנה גדולה ומיותרת בכבישים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully