וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניהל קמפיין שקרי, אובססיבי ודיבתי: הדס קליין תובעת את הבלוגר אבי וייס במיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 10:37

בפתח התביעה פורט על ההשפלות וההשמצות שחוותה קליין מצד וייס, ועל כך שפרסם עליה חומרים שקריים שהופצו לכל מאזיניו, עוקביו וצופיו. עוד נאמר כי שאיפתו הייתה להפוך אותה למטרה לשנאה ובוז. בדצמבר 2023 הוגש נגד וייס כתב אישום בגין פרסום כתובת מגוריה של קליין

בווידאו: הדס קליין על דוכן העדים במשפט נתניהו/מערכת וואלה!

הדס קליין, העדה המרכזית בתיק 1,000, הגישה תביעה על סך 1,000,000 שקלים נגד הבלוגר אבי וייס, הבעלים של אתר "טלקום ניוז" ואחד ממשתתפיו הקבועים של "האולפן הפתוח" בזמן עדות קליין.

בכתב התביעה פורט אודות מסכת השמצות והשפלות מצד וייס, במסגרתה פרסם וייס שורה של פרסומים דיבתיים ושקריים כנגד קליין, אשר הופצו לכלל מאזיניו, עוקביו וצופיו של וייס בפלטפורמות הפרסום המגוונות בהן עשה שימוש.

עוד נכתב בכתב התביעה שוייס הגה וניהל את הקמפיין השקרי, האובססיבי והדיבתי כנגד קליין מתוך מטרה זדונית לפגוע בשמה הטוב ובפרטיותה; להפוך אותה למטרה לשנאה ובוז בקרב הציבור הרחב; להשחיר את חובתה למסור עדות באמצעות פרסום והצגת שקרים דמגוגים כמצגי אמת, כגון השקר שהיא ביצעה עבירות פליליות במסגרת עדותה, שהיא "סוכנת משטרתית", שהיא שותפה ל-"תפירת תיקים", שהיא "השמידה" ראיות ונוסף לכך גם טפל לה שלל כינויי גנאי בזויים.

המשך עדותה של הדס קליין בתיק 1000 
בבית המשפט המחוזי, ירושלים 12 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
"וייס הגה וניהל את הקמפיין כנגד קליין במטרה לפגוע בשמה הטוב להפוך אותה ליעד לשנאה ובוז"/פלאש 90, יונתן זינדל

וייס נתבע בעבר בגין פרסומי דיבה שלו כנגד העיתונאים אבישי גרינצייג ועמית סגל, פיצה את השניים וגם פרסם הודעת התנצלות במסגרתה הודה כי נקט נגדם בקמפיין שקרים והאשמות ובכללם תפירת תיקים, הסגרת מקורות, עבירות פליליות ועבירות נוספות. עוד ציין וייס בהתנצלותו שפרסם את הדברים הללו ללא בדיקה, ונגרר אחרי אנשים שלא היה צריך להיגרר אחריהם.

כנגד וייס גם הוגש כתב אישום בידי פרקליטות המדינה בחודש דצמבר 2023, בגין פרסום כתובתה של קליין מעט לאחר תחילת עדותה בבית המשפט, וההליך הפלילי כנגדו מתנהל בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully