וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן לצעדים אמיצים": הנשיא הרצוג בתפילה לשלום החטופים

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 19:30

הנשיא ורעייתו אירחו את התפילה במשכן הנשיא, בנוכחות משפחות שכולות ומשפחות החטופים. הנשיא הביע בדבריו תקווה להתקדמות במו"מ בשיחות שצפויות להתקיים מחר בקטאר. "דרוש אומץ מהמנהיגים"

תפילת נשיא המדינה לשלום החטופים/מעיין טואף/ לע״מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום (רביעי) תפילה לשלומם של החטופים המוחזקים בשבי חמאס 313 ימים.

"קול דמי אחינו ואחיותינו זועקים אלינו ממעמקי האדמה בעזה", אמר הנשיא. "והזעקה הזאת צריכה להדהד מקצה הארץ ועד קצהו, ובוודאי שבן ובנג'י נהרגו כדי להביא את הרש הביתה, את הרש וחבריו. אנחנו רוצים לראות את הרש והחטופים כולם בבית הכי מהר שאפשר".

הרצוג הביע את תמיכתו בבניית מתווה לשחרור החטופים. "הודעתי בצורה פומבית, שאני אתן גיבוי לכל מתווה לשחרור חטופים שיסוכם. ואני מקווה מאוד שיתחיל תהליך מחר, שיהיה משמעותי, דרמטי ופורץ דרך. הגיע הזמן לצעדים אמיצים, לאומץ של מנהיגים, לקבלת החלטות שתביא אותם הביתה", אמר הרצוג. "האחיות והאחים שלנו חיים שם, נמצאים שם. האחיות והאחים שלנו צריכים לבוא גם לקבורה משם. אנחנו צריכים להחזיר הביתה, את כולם, במהרה".

הרש גולדברג-פולין שנחטף לרצועת עזה. באדיבות המשפחה
"את כולם הביתה, במהרה". הירש גולדברג-פולין, חטוף בעזה 313 ימים/באדיבות המשפחה
רס"ל (במיל') בן זוסמן. באדיבות המשפחה
"תודה על הגבורה שלכם". רס"ל במילואים בן זוסמן/באדיבות המשפחה

התפילה, אשר מבוססת על התפילה לשלום המדינה, נוסחה ע"י צבי זוסמן, אביו של בן זוסמן ז"ל, לוחם הנדסה קרבית שנפל בקרב ברצועת עזה. באירוע השתתפו שרית וצבי זוסמן יחד עם ג'ון ורייצ'ל גולדברג, הוריו של הרש גולדברג פולין שמוחזק בשבי החמאס בעזה, ואביו של בנימין יהושוע נידהם ז"ל, לוחם הנדסה קרבית שנפל בקרב ברצועת עזה.

בפתח התפילה פנה אליהם הרצוג ואמר: "אני רוצה להגיד לכם תודה. תודה על הבנים הגיבורים שלכם, שנפלו על הגנת המולדת. הפצועים שביקרנו הבוקר אמרו לנו שהם יצאו לקרב כדי להחזיר את הבנים והבנות החטופים בעזה. אין מצווה גדולה יותר מפדיון שבויים, זו אמרה חשובה מאוד במקורותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully