וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שנעדר במשך עשור נמצא תקוע מאחורי מקרר בסופרמרקט

12.9.2024 / 0:20

גופתו של גבר שנתקע מאחורי מקרר בסופרמרקט לפני עשר שנים נמצאה הרבה אחרי שהמקום בכלל נסגר. סרטון מיוחד חושף מה קרה לו ומה עבר עליו בשעות האחרונות לחייו

הגבר שנתקע מאחורי מקרר בסופרמרקט - למשך 10 שנים/brick.play.replay1

איזו דרך נוראית למות בה: גבר נתקע מאחורי מקרר בסופרמרקט למשך 10 שנים בלי שום יכולת להזעיק עזרה. גופתו נמצאה בשנת 2019, עשור מאז שנעלמו עקבותיו.

בשנת 2019, צוות עובדים שהיה עסוק בהסרת מדפים ומקפיאים מהמבנה בו עמד הסופרמרקט "נו פרילס" הסגור בקאונסיל בלאפס, איווה. הסופרמרקט נסגר ב-2016 וכשפונה 3 שנים לאחר מכן, הצוות הופתע כשמצא שרידי אדם תקועים ברווח שמאחורי אחד המקררים.

הודות לבדיקת DNA של הוריו, הגופה זוהתה כשייכת ללארי איליי מורילו-מונקדה, צעיר שנעלם ב-2009. זה אומר שהוא נמצא מת בחנות במשך שבע שנות פעילותה ולאחר מכן עוד שלוש שנים לאחר שנסגרה סופית. החוקרים לא מצאו סימנים לדבר עבירה או לפעילות חשודה והסיקו שלארי החליק בטעות למרווח של 18 אינץ' (כ-45 ס"מ) בין המקרר לקיר ונלכד שם.

קרובי משפחתו דיווחו עליו כנעדר למחרת חג ההודיה 2009, ואמרו שהוא יצא בערב הקודם מבית הוריו כשהוא יחף ו"הוזה" במהלך סופת שלגים לאחר שככל הנראה רב עם הוריו. הלבוש על הגופה תאם את התיאור שנתנה המשפחה בעת ​​היעלמותו.

המשטרה קבעה שמותו היה תאונה. לאחר חקירה התברר שלארי עבד באותו סופרמרקט ועובדים לשעבר שם סיפרו שזה לא היה יוצא דופן שהעובדים טיפסו על גבי יחידות הקירור כדי למלא אותן במדפים העליונים. גובה המקרר היה כ-3.6 מטרים וכל ניסיון של הבחור בן ה-25 לצעוק לעזרה נטמע ברעש של יחידת הקירור. לא ברור כמה ימים הוא שרד שם בחיים לפני שמת.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

הדמיה מחרידה למדי של מה שקרה ללארי פורסמה בחודש שעבר ברשת והיא מגלה כמה נורא זה היה עבורו להיות תקוע בצד השני של המקרר ללא אפשרות לזוז, כשאף אחד לא שומע אותו.

בתגובות לכתבות על המקרה היו כמה שהביעו ספק בסיפור הנורא, ותהו איך אנשים לא הריחו את גופתו של לארי כשהוא בילה עשור שלם לכוד מאחורי המקרר. עם זאת, מה שקרה לו אומת על ידי המשטרה שאישרה שאכן גופתו הייתה תקועה במשך שבע שנים מאחורי המקרר בזמן שהחנות עדיין הייתה פתוחה ופעלה עם אנשים שעברו ממש ליד המקום שבו הוא היה. העובדה שהוא לא נמצא במשך 10 שנים וגופתו התגלתה רק בעת פינוי החנות מעידה עד כמה קשה היה למצוא אותו.

עוד בנושא:
מהן הדרכים הנוראיות ביותר למות? חמש תשובות קודרות מהמדע

הקברנית חשפה: זו הדרך הכי נוראית שאפשר למות בה

צפו בהדמייה

מציאת הגופה אולי תאפשר להוריו של מוריו-מונקדה להמשיך הלאה מבלי לתהות מה עלה בגורל בנם, כאשר אביו, ויקטור מוריו, סיפר לרשת החדשות המקומית KETV איך הרגיש כשקיבל את החדשות הקשות: "לאחר שנעלם, יצאנו לחפש אחריו, אשתי ואני. חבר אחר בא לעזור לנו. לא מצאנו כלום. זה הרגיש כאילו האדמה בלעה אותו בשלמותו. אנחנו בהלם לגלות את זה עכשיו אחרי כל כך הרבה שנים וזה קשה. זה גורם לנו להרבה כאב".

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully