וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 25 נהרג בתאונת דרכים בחיפה, 3 נפצעו

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 7:01

התאונה התרחשה בין 3 כלי רכב בשדרות ההגנה בעיר. 3 אנשים נפצעו בדרגות שונות ופונו לבית החולים רמב"ם. מותו של הצעיר בן ה-25 נאלץ היה להיקבע במקום. "ראינו רכב מעוך לאחר שהתהפך עומד על הכביש", סיפר חובש מד"א שבח רוטנשטרייך. "לאחר נסיונות החייאה קבענו את מותו"

תאונת דרכים בחיפה, צעיר בן 25 נהרג. 14 באוגוסט 2024/מד"א

גבר בן 25 נהרג בתאונת דרכים עם מעורבות של 3 כלי רכב, שאחד מהם התהפך בכביש 2 שדרות ההגנה סמוך לבית העלמין בחיפה. בנוסף, 3 בני אדם נפצעו בדרגות שונות. צוות של מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותו של הצעיר, והעניק טיפול רפואי ל-2 גברים נוספים כבני 25 במצב בינוני עם חבלות, ואשה כבת 54 במצב קל. שלושת הפצועים פונו לבית החולים רמב"ם בעיר.

חובש בכיר במד"א שבח רוטנשטרייך סיפר: "ראינו רכב מעוך לאחר שהתהפך עומד על הכביש, כשבסמוך 3 נוסעי הרכב שנפגעו, אחד מהם היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, לאחר בדיקות רפואיות ונסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו, 2 צעירים נוספים שהיו איתו ברכב נחבלו והיו בהכרה מלאה, לאחר טיפול ראשוני פינינו אותם לבית החולים כשמצבם בינוני. אשה כבת 54 הייתה סמוך לרכב נוסף שהיה בשולי הכביש, היא הייתה בהכרה מלאה והתהלכה במקום, הגשנו לה סיוע רפואי ופינינו אותה לבית החולים במצב קל. "

תאונת דרכים בחיפה, צעיר בן 25 נהרג. 14 באוגוסט 2024. ללא, מד"א
בן 25 נהרג במקום, אישה בת 54 נפצעה קל ועוד 2 גברים בני 25 נפצעו בינוני/מד"א, ללא

במקביל לתאונה הקשה בחיפה, בחדרה 3 צעירים נפצעו באורך בינוני לאחר שרכבם התנגש בעץ בשדרות מנחם בגין בעיר. השלושה, בגילאי 17 ו-18 טופלו על ידי צוות של מד"א שפינה אותם לבית החולים הלל יפה. מצבם של הפצועים: נערה כבת 17 עם חבלות בחזה, בראש ובגפיים, צעיר כבן 18 עם חבלות בראש, ונערה כבת 17 עם חבלות בגפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully