וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיהוי, אישור - וחיסול: לוחמי צה"ל סיכלו חוליית מחבלים חמושה ברפיח | צפו

13.8.2024 / 18:00

חטיבת גבעתי פועלת בימים האחרונים במרחב שכונת "שבורה" שברפיח - בצה"ל סיפרו כי הכוחות חיסלו במרחב כ-100 מחבלים, והשמידו אמצעי לחימה ומאות תשתיות טרור. בתיעוד שפרסמו בדובר צה"ל, נראית חוליה חמושה שמזוהה על ידי כוחות צה"ל - ומחוסלת

כ-100 מחבלים חוסלו - פעילות כוחות גבעתי ברפיח/דובר צה"ל

לוחמי חטיבת גבעתי פועלים בימים האחרונים במרחב שכונת "שבורה" שברפיח בפיקוד אוגדה 162 - הכוחות חיסלו במהלך פעילותם במרחב כ-100 מחבלים, והשמידו אמצעי לחימה ומאות תשתיות טרור.בצה"ל סיפרו כי בסריקות שביצעו, איתרו הכוחות חוליית מחבלים חמושים ובסיכול מדוייק חיסלו את המחבלים, עוד איתרו והשמידו הלוחמים מבנים ממולכדים באמצעי לחימה ובורות מסתור.

הכוחות ניהלו קרב יריות עם חוליית מחבלים שהתבצרה בדירה בלב שכונה אזרחית וחיסלו אותה.

כ-100 מחבלים חוסלו -  פעילות כוחות גבעתי ברפיח 13 באוגוסט 2024. דובר צה"ל
כ-100 מחבלים חוסלו - פעילות כוחות גבעתי ברפיח 13 באוגוסט 2024/דובר צה"ל
כ-100 מחבלים חוסלו -  פעילות כוחות גבעתי ברפיח 13 באוגוסט 2024. דובר צה"ל
כ-100 מחבלים חוסלו - פעילות כוחות גבעתי ברפיח 13 באוגוסט 2024/דובר צה"ל

מוקדם יותר, שתי רקטות שוגרו מרצועת עזה לכיוון תל אביב - אחת מהן נפלה במרחב הימי סמוך לעיר. בעקבות הירי, קולות פיצוץ חזקים נשמעו ברחבי העיר. צה"ל הודיע כי הרקטה הנוספת ששוגרה לא הצליחה לחצות לתוך שטח ישראל. "לא הופעלו אזעקות לפי מדיניות", נמסר מדו"צ. זמן קצר לאחר מכן, חמאס לקח אחריות על הירי למרכז.

בדובר צה"ל אישרו שהרקטות שוגרו מחאן יונס, אולם בשלב זה עוד מוודאים את המיקו המדויק של השיגור. חמאס משגר רקטות מאזור המחסות / הציר ההומניטארי כדי שצה"ל לא יתקוף בזמן אמת את המשגרים והחוליה. כמו כן, חמאס משגר רקטות מאזורים שאליהם צה"ל מתמרן לפני שיכבוש את תא השטח או יתקוף.

לפי הערכות של גורמים באוגדה 98, פעילי חמאס ינסו למצות את בורות השיגור ושאר ארסנל הנשק לפני שצה"ל יגיע ויפגע בתשתיות. כאמור, מדובר באזור בו צה"ל לא תמרן קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully