וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: בודקים הודעה של חמאס לפיה חטוף נהרג ושתי חטופות נפצעו מירי מחבלים

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 23:19

על פי הודעת דו"ץ, נכון לשעה זו אין דרך לאשר או להפריך את הטענות של ארגון הטרור בעזה. "אנחנו ממשיכים לבדוק ולברר את אמינות ההודעה"

הושמדה מנהרה משמעותית ששימשה להתעצמות ופעילות מחבלים ברפיח/דובר צה"ל

צה"ך הודיע הערב (שני) כי פתח בבדיקה בעקבות הודעה שפרסם ארגון הטרור חמאס בטלגרם, לפיה חטוף נרצח ושתי חטופות נפצעו בשבי על ידי מחבלי חמאס. "בשלב זה אין לנו כל תימוכין מודיעיני שמאפשר להפריך או לאושש את טענות חמאס. אנחנו ממשיכים לבדוק ולברר את אמינות ההודעה ונעדכן בהקדם בכל מידע שיהיה לנו", מסר דובר צה"ל.

הושמדה מנהרה משמעותית ששימשה להתעצמות ופעילות מחבלים ברפיח; כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול במרחב. דובר צה"ל
"אין לנו כל תימוכין מודיעיני שמאפשר להפריך או לאושש את טענות חמאס". מנהרת חמאס ברצועת עזה/דובר צה"ל

אמש, חמאס הודיע כי הוא מסרב להשתתף בסבב המו"מ ב-15 באוגוסט אותו ארגנו ארה"ב קטאר ומצרים. בהודעה שפרסמה טענה חמאס כי מאז תחילת המלחמה בעזה היא פעלה למען הצלחת מאמצי התיווך כדי להגיע להפסקת אש ולעסקת חילופי אסירים, והתנהלה בצורה חיובית במהלך המו"מ.

בהודעה נמסר כי "מעשי הטבח" שמבצעת ישראל בעזה מראים כי אינה מעוניינת בהסכם ובהפסקת אש. חמאס טענה עוד בהודעה כי ראש הממשלה נתניהו הציב לאחרונה תנאים חדשים לעסקה שלא הוצגו בעבר, והורה על ההתנקשות בראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הניה.

"לאור כל זאת, ומתוך אחריות כלפי האינטרסים של בני עמנו, חמאס דורשת מהמתווכות להציג תכנית ליישום ההצעה שחמאס הסכים לה ב-2 ביולי, ושמבוססת על נאום הנשיא ביידן והחלטת מועצת הביטחון של האו"ם, במקום ללכת לסבבי מו"מ נוספים או לדון בהצעות חדשות שרק מהוות כיסוי לתוקפנות ונותנות לישראל עוד זמן לנהל מלחמת השמדה נגד עמנו", נמסר בהודעת חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully