וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל על המתיחות הביטחונית: הישארו דרוכים - אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 20:47

תא"ל דניאל הגרי נשא הצהרה מיוחדת בצל ההיערכות למתקפה מלבנון. "ככל שנוכל - ניתן התרעה לציבור לפני תקיפה"

דובר צה"ל: הצבא נמצא בכוננות גבוהה, אנו ערוכים לכל תרחיש/דובר צה"ל

"דריכות הציבור חשובה - אין שינוי במדיניות פיקוד העורף": כך אמר הערב (שני) דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, בהצהרה מיוחדת ברקע המתיחות הביטחונית, וכן ההיערכות לתקיפה של איראן וחיזבאללה. "ככל שנוכל - ניתן התרעה לציבור לפני תקיפה. נעשה כל מה שצריך כדי לשמור על ביטחון מדינת ישראל".

"לאורך הימים האחרונים אנחנו עוקבים אחר האויבים שלנו וההתפחויות במזרח התיכון, בדגש על חיזבאללה וגם על איראן", אמר הגרי. "במקביל אנחנו תוקפים בלבנון בכל יום, גם היום. אנחנו הגברנו את הסיורים והפטרולים של חיל האוויר, אנחנו תוקפים כל איום שאנחנו מזהים וערוכים ליירט איומים בזמן אמת".

"אנחנו עושים הכול כדי להגן על התושבים ולמנוע פגיעה באזרחים. חיזבאללה מבצע ירי ללא הבנחה כפי שראינו כשנרצחו 12 ילדים במג'דל שמס. חיזבאללה מתכנן לפעול, אנחנו לא מחכים מנגד ותוקפים כל הזמן איומים ברגע שאנחנו מגלים אותם".

דניאל הגרי. דובר צה"ל
דניאל הגרי/דובר צה"ל

ברקע האיומים שנשמעים מצד איראן וחיזבאללה על תגובה לחיסולים בביירות ובטהרן - העלו באמ"ן ובחיל האוויר את רמת הכוננות והדריכות. בתוך כך, סגן ראש המטה הכללי, אלוף אמיר ברעם, ביקר אתמול בבסיס חיל האוויר "נבטים" עם מפקד הבסיס, תת-אלוף יותם סיגלר ומפקדים נוספים. אלוף ברעם שיגר רמזים: "יכולות מטוסי הביון המתקדמים של חיל האוויר ממחישים את המשמעות והחשיבות של יצירת יתרון יחסי על האויב", אמר.

במסגרת הביקור, סגן הרמטכ"ל קיבל סקירה מבצעית על פעילות היחידה והטייסות בבסיס ועודכן בתמונת המצב המבצעית, כמו גם במוכנות והיערכות להמשך הלחימה בכלל הזירות. בהמשך, התרשם מתהליך קליטת אספקות התחמושת מארצות הברית, ומאופן ההיערכות לקליטת אמצעי לחימה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully