וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים אחרי: נעצרו חשודים בתקיפת תושבות רהט שנכנסו בטעות למאחז בשומרון

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 16:06

על פי עדויותיהן של הנשים, התוקפים יידו לעברן אבנים, ניפצו את חלונות הרכב, כיוונו לעברם נשק וריססו עליהן גז מדמיע. לאחר שהחמש נמלטו מהמקום, רכבם הוצת על ידי הפורעים. שני החשודים הועברו לחקירת שב"כ, מחר יובאו לבית המשפט לצורך הארכת מעצרם

התפרעויות של יהודים בכפר עוריף שבשומרון וקריעת ספרי קוראן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השב"כ והמשטרה עצרו היום (שני) שני חשודים באירוע התקיפה ביום שישי האחרון, של נופה, למיס ורג'דה ובנותיהן הקטנות - אזרחיות ישראליות, תושבות רהט, שנכנסו בטעות לישוב גבעת רונן שבשומרון. מדובר באירוע תקיפה חמור שכלל בין היתר יידוי אבנים, איומים בנשק והצתת רכבן של הקורבנות, כך על פי הודעת שב"כ בנושא. שני החשודים הועברו לחקירת שב"כ ומשטרה. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים בבית המשפט.

נערים מיידים אבנים לעבר פלסטינים בסמוך לגבעת רונן ליד יצהר 23 בינואר 2021. יש דין, אתר רשמי
הקורבנות נמלטו ברגל עד שלבסוף חולצו על ידי צה"ל. מתנחלים מיידים אבנים/אתר רשמי, יש דין

ביום שישי, נופה, למיס ורג'דה ושתיים מבנותיהן, תושבות רהט, נכנסו בטעות לישוב גבעת רונן עם רכבן לאחר שטעו בדרך. על פי עדויותיהן, תושבי המקום שזיהו אותם החלו ליידות אבנים לעבר הרכב, לנתץ את החלונות ולרסס עליהן גז מדמיע. עוד סיפרו קורבנות התקיפה כי התוקפים כולם היו חמושים ואף כיוונו את הנשק לעברן. הארבע נסו מהמקום ברגל והמתנחלים הציתו את רכבם. בהמשך הנשים והילדה חולצו על ידי צה"ל.

בדיון שנערך אז בכנסת, ח"כ לימור סון הר-מלך התייחסה לתקיפה באמירה מקוממת: "לא מדובר בשום משפחה ישראלית, ביהודה ושומרון האיום נמצא מתחת לבית", אמרה. "נכנס רכב עם לוחית רישוי לא ישראלית, אנחנו מבינים את הסכנה, אנחנו מכירים את האיום ותרחישי האיום. לא נתנו להן שום מכות. כשיש אפשרות שאירוע כזה תמים יכול להיות אירוע של ריגול, אירוע של איסוף מידע, אתה לא יכול להתעלם מהדבר הזה".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
נשיא המדינה יצחק הרצוג בטקס האזכרה הממלכתי לזאב ז'בוטינסקי. לעמ, אתר רשמי
"מגיע לכולנו יחס שווה, הולם, בלי חשש ובלי אלימות". נשיא המדינה יצחק הרצוג/אתר רשמי, לעמ

אמש, נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם, עם עדנאן אלג'עאר, אבי המשפחה ממנה הגיעו הנשים והבנות. בשיחתם, גינה הרצוג את האלימות החמורה שהופעלה כלפיהן, ביקש לחזק את המשפחה בשעתה הקשה ואמר כי "הזדעזעתי לנוכח החוויה האלימה והחמורה שהבנות עברו. כולנו אחים, כולנו אזרחי מדינת ישראל ומגיע לכולנו יחס שווה, הולם, בלי חשש ובלי אלימות. אני מבקש לחזק אתכם בשעה זו ולאחל החלמה מהירה". אלג'עאר הודה לנשיא והשיב כי "מדובר במקרה חמור מאוד, אסור שזה יקרה לנו. אני מעריך את שיחתך ומודה לך על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully