וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תקף את שכנו באלימות קשה" - כי הציע לאשתו חברות בפייסבוק

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 16:10

השניים הכירו קודם לאירוע האלימות, הם אף היו חברי ילדות. התוקף תחילה איים ואז פרץ לביתו של השני, הכה אותו קשות בפניו ובגופו, ודחף את אשתו. בדרך החוצה צעק: "הייתי צריך לטפל בך בכדור אחד בלבד". בבית המשפט הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים

גבר שזעם על תושב מהיישוב שלו, על כך שזה הציע לאשתו חברות בפייסבוק, חבט בו קשות והיום (שני) הוגש נגדו בבית משפט השלום בקרית שמונה כתב אישום בעבירות איומים, הסגת גבול ותקיפה שגורמת חבלה.

רס"מ מג'ד שנאן, חוקר בתחנת המשטרה גולן, שחקר את המקרה אמר כי הנאשם, בן 44, תושב בוקעתה שבצפון רמת הגולן, הבין כי תושב הכפר שלח לאישתו דרך המסנג'ר הצעה לחברות בפייסבוק. הדבר לא מצא חן בעיניו והוא ראה בכך הטרדה ובעקבות כך שלח לו איומים קשים. בין השאר כתב לו: "יהיה יום אחרון בבגידה שלך", תסתכל אחו שרמוטה, אשרוף אותך כאילו אלוהים לא ברא אותך" ועוד שלל איומים. הנאשם והמתלונן מכירים זה את זה ואף היו חברי ילדות ולא היו מסוכסכים עד אותה הצעת חברות בפייסבוק.

אישה צעירה מחזיקה טלפון נייד מול מחשב נייד. ShutterStock
שלח הצעת חברות בפייסבוק - וכמעט שילם בחייו/ShutterStock

אבל הוא לא הסתפק בשיגור איומים, וביום שלאחר מכן הגיע בשעה 2 לפנות בוקר לביתו של הגבר ששלח את ההודעה לאשתו. כשבעל הבית סובב את המפתח במנעול הדלת הנאשם, פרץ פנימה והכה קשות במכות אגרוף את המתלונן בעינו, בפניו ובגופו, בשעה שהוא יושב על חזהו של המותקף וכל זאת לעיני אשתו ובנו של המוכה. אשתו של הגבר המותקף ניסתה להפריד ולהגן על בעלה, אולם התוקף דחף אותה והיא נפלה ונחבלה בגבה ובאחת מברכיה. ההתקפה פסקה רק אחרי שלדירה הגיע שכן שתפס את התוקף ומשך אותה מחוץ לבית. בדרכו החוצה עוד צעק הנאשם: "אני הייתי צריך לטפל בך בכדור אחד בלבד".

בסיום הארוע פונה הגבר שהוכה לטיפול בבית חולים והמשטרה עצרה את התוקף. כעת, במקביל לכתב האישום, המשטרה גם מבקשת שהנאשם ישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים בעניינו משום שלטענתה "יש לו עבר למכביר בעבירות אלימות". הנאשם מצידו טען בחקירה כי "הגיע רק כדי לשוחח והמפגש התפתח לארוע אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully