וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחבל שפל, מי אתה בכלל?": עימות חריף בין חברי הכנסת ואטורי וקריב

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 10:29

עימות סוער התפתח במהלך דיון בוועדת החוקה סביב החקירה נגד לוחמי המילואים בחשד להתעללות במחבל חמאס בשדה תימן. ח"כ גלעד קריב אמר לוואטורי: "אתה גם אוויל וגם שקרן". ואטורי השיב: "אתה גם טיפש וגם מפגר"

בית הדין הצבאי דן בהארכת המעצר של החשודים בהתעללות בשדה תימן/שלומי גבאי

לפני הגעת הפרקליטה הצבאית הראשית לדיון חסוי בוועדת החוץ והביטחון בכנסת, חברי כנסת בקואליציה תקפו את אלופה יפעת תומר ירושלמי על החקירה שהובילה נגד לוחמי המילואים בחשד להתעללות במחבל חמאס בשדה תימן.

במהלך דיון בוועדת החוקה של הכנסת בראשות ח"כ שמחה רוטמן שעסק במדיניות גופי צה"ל בחקירות לוחמים במלחמת חרבות ברזל, אמרה ח"כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית כי "כל אחד שישאל את עצמו אם הוא מתייצב לצד הלוחמים שלנו, או לצד פצ"רית אובססיבית ויועמ"שית אובססיבית לרדיפה כלפי הלוחמים שלנו". לדבריה, "ההיסטוריה תשפוט אותן".

ח"כ גלעד קריב מהעבודה השיב: "לא רק ההיסטוריה, את איימת על הפצ"רית שהיא תעמוד לדין וקראת לה בוגדת". גם ח"כ טלי גוטליב מהליכוד תקפה: "היא צריכה לעמוד לדין, רק אין מי שיחקור אותה".

ח"כ סון הר מלך המשיכה: "ההיסטוריה תעמיד אותה לדין על מה שהיא עושה, כיצד שהיועמ"שית והפצ"רחת פועלות ביחס ללוחמינו בזמן שאנחנו במלחמת קיום. מי שהתירו את דמם של לוחמינו יעמדו לדין על מעשיהם".

בהמשך התפתח עימות קולני בין חברי הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד לח"כ קריב, לאחר שוואטורי אמר לו "אתה מחבל שפל, מי אתה בכלל? אלה הגיבורים שלנו". קריב אמר בתגובה: "אתה מתויג כאחד מגדולי האווילים של הבית הזה, זה כבר ידוע. עכשיו אתה רוצה לדייק את עצמך כשקרן? גם אוויל וגם שקרן". ואטורי השיב: "אתה גם טיפש וגם מפגר".

חברי הכנסת גלעד קריב וניסים ואטורי. יונתן זינדל, צילום מסך
חברי הכנסת גלעד קריב וניסים ואטורי/צילום מסך, יונתן זינדל

לאחר העימות, חבר הכנסת קריב מסר: "פעם נוספת סגן יו"ר הכנסת ואטורי, חוצה את כל הקווים האדומים ורומס את כל קווי האתיקה. האיש אינו ראוי לכהן בתפקיד סגן יו"ר הכנסת וחבר הנשיאות. ואנחנו נעמוד על הדחתו מהתפקיד כבר בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully