וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין ישראלי הורשע בשוד, נמלט מישראל - ונעצר ביוון

10.8.2024 / 21:10

העבריין עומר מרסיאנו בן ה-36, שנגזרו 25 חודשי מאסר בישראל, נעצר מחוץ למסעדה בבית כנסת במרכז אתונה. הוא היה מבוקש על ידי האינטרפול לבקשת ישראל. מרסיאנו נעצר לאחרונה באפריל בחשד להנחת מטען ברמת אפעל בשליחות ראש ארגון הפשיעה יוסי מוסלי

בווידאו: דיון בהארכת מעצרו של העבריין יוסי מוסלי/צילום: יותם רונן

עומר מרסיאנו, עבריין ישראלי בן 36, נעצר במהלך השבוע (שלישי) ביוון. לפי הדיווח בסוכנויות הידיעות, משטרת יוון עצרה אותו ע"פ צו בינלאומי, אחרי שהורשע בשוד בישראל. לאחר שנגזר עליו עונש מאסר של 25 חודשים באשמת השוד, הוא נמלט והיה מבוקש.

לפי אותו דיווח, מרסיאנו גם נחקר בישראל "על מעורבותו בניסיון חיסול של גבר אחר באמצעות מטען", שיוחס להוראה של ארגון הפשע של יוסי מוסלי. מרסיאנו, תושב ראשון לציון, נעצר באפריל על ידי בלשי היחב"ל, שהסתערו עליו בדירתו בחשד שבפברואר הניח מטען מתחת לרכב ברמת אפעל. לאחר כשבוע במעצר שיחרר אותו בבימ"ש השלום בראשל"צ השופט הישאם אבו שחאדה - בערבות כספית.

על פי מסמכי בית משפט, הוא נכנס ליוון ב-20 ביולי עם דרכון מזויף. ב-5 באוגוסט המשטרה היוונית קיבלה הודעה שהוא מבוקש על ידי האינטרפול לבקשת ישראל. גם לפי הודעה זו הוא נסע עם דרכון מזויף. למחרת, ב-6 באוגוסט הוא נעצר "מחוץ למסעדה בבית כנסת יהודי במרכז אתונה". בית המשפט הורה על מעצרו לבקשת התביעה היוונית, מסרו הסוכנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully