וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק, מאחוריך: תושב השטחים התחפש לאישה במטרה להיכנס לישראל

עודכן לאחרונה: 9.8.2024 / 13:18

אחת הנוסעות באוטובוס מיהודה ושומרון לירושלים עוררה את חשדם של הלוחמים הפועלים במחסום המנהרות. היא הגישה להם תעודת זהות של תושבת לוד בת 31, אך מדובר היה בכלל בתושב יהודה ושומרון בן 17. הוא נעצר ונלקח לחקירה

תושב השטחים התחפש לאישה במטרה להיכנס לשטח ישראל/דוברות משטרת ישראל

התחבר לצד הנשי שלו: לוחמי מג"ב ולוחמי מעברים של צה"ל ערכו הלילה (שישי) בדיקה באוטובוס מיהודה ושומרון שעשה את דרכו לירושלים דרך מחסום המנהרות, כשאחת מנוסעות האוטובוס עוררה את חשדם. האישה החזיקה תעודת זהות ישראלית של תושבת לוד בת 31, אך בדיקה מעמיקה יותר של הלוחמים חשפה שמדובר בנער בן 17, תושב יהודה ושומרון שהתחפש במטרה להיכנס לשטח ישראל. החשוד הועבר לחקירה באגף חקירות ומודיעין של מג"ב. עם תום החקירה, יוגש נגדו כתב אישום.

תושב יו"ש ניסה להיכנס לישראל כשזייף את זהותו לאישה. דוברות משטרת ישראל
תושב השטחים שהתחפש לאישה במטרה להיכנס לשטח ישראל/דוברות משטרת ישראל
תושב יו"ש ניסה להיכנס לישראל כשזייף את זהותו לאישה. דוברות משטרת ישראל
תעודת הזהות שהחשוד הציג ללוחמים/דוברות משטרת ישראל

לא מדובר במקרה הביזארי היחיד שהתרחש במחסום המנהרות. בחודש מרץ, לוחמי מג"ב שעמדו במחסום המנהרות, ניסו לעצור את אחד הרכבים שחלפו לבדיקה, אלא שהנהגת בו לא נשמעה להוראות הלוחמים, פרצה את המעבר ונסעה לכיוון ירושלים. הלוחמים פתחו במרדף אחרי הנהגת הבורחת שבסופו הצליחו לחסום את רכבה.

כשבדקו את הרכב, לוחמי מג"ב מצאו כ-4,000 ביצים מחולקות ל-130 תבניות. על הביצים היו מוטבעות חותמות מזויפות, ומשרד החקלאות לא אישר אותן לצריכה בישראל. מקור הביצים בשטחי יהודה ושומרון והן עלולות להכיל מחלות וזיהומים מסוכנים. החשודה, בת 30 מנווה יעקב, יחד עם הממצאים הועברה להמשך טיפול יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות.

בתוך כך, יחידת התביעות המשטרתית הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד תושב יהוד בן 65 בגין נסיון הברחת שב"ח פלסטיני לישראל דרך מחסום עופר בשתי הזדמנויות. לפי האישום, אתמול (חמישי) הגיע הנאשם למחסום מכיוון איו"ש לישראל כשברכבו שב"ח פלסטיני מהכפר רנתיס. הוא לבש אפודה זהורת של תנועת ארצית ומוכרת, וטען בפני השוטר כי הוא פעיל בתנועה ותפקידו הוא טכנאי רכבים. לאחר בדיקה של הנוסעים ברכב התגלה הנוסע 'הסמוי' והוא נעצר והואשם בעבירת ניסיון כניסה לישראל שלא כחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully