וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט באיגרת לתושבי לבנון: "מי שמשחק באש שייצפה להרס"

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 19:28

באיגרת אמר גלנט ש"איראן השיעית והשפוטים שלה, ובראשם חיזבאללה, לקחו את לבנון ותושביה כבני ערובה". הוא הצהיר שישראל רוצה שקט ושגשוג משני עברי הגבול אך הזהיר: "אם חיזבאללה תמשיך בתוקפנותה, ישראל תלחם במלוא העוצמה, זכרו את החרטה של נסראללה על 2006"

גלנט: "ביום שבו נרצחו הילדים במג'דל שמס קיבלנו החלטה לחסל את רמטכ"ל חיזבאללה"/ללא

שר הביטחון יואב גלנט פנה היום (חמישי) לתושבי לבנון באיגרת שבה נאמר: "איראן השיעית והשפוטים שלה, ובראשם חיזבאללה, לקחו את לבנון ותושביה כבני ערובה לטובת אינטרסים עדתיים צרים. מדינת ישראל רוצה שקט, שגשוג ויציבות משני עברי הגבול הצפוני ולכן לא תאפשר בשום אופן למיליציית חיזבאללה לערער את היציבות בגבול ובאזור.

גלנט הוסיף: "אם תמשיך חיזבאללה בתוקפנותה, ישראל תלחם בה במלוא העוצמה. זכרו את החרטה של נסראללה על ההרפתקה המסוכנת והבלתי מחושבת מאוגוסט 2006 - למדו את הלקח כדי לא להגיע להרפתקה מסוכנת באוגוסט 2024. מי שמשחק באש שיצפה להרס".

שר הביטחון יואב גלנט בביקור לוחמים בצפון. משרד הביטחון
שר הביטחון יואב גלנט בביקור לוחמים בצפון/משרד הביטחון

היום קיים גלנט הערכת מצב מיוחדת לנושא מוכנות העורף. בדיון, שהתקיים בחמ"ל פיקוד העורף, נידונו היערכות האוכלוסיה למעבר למצב חירום ותיאום הציפיות הנדרש למולה, לאור ההתפתחויות הביטחוניות. גלנט אמר בתום הערכת המצב:

"אנחנו עושים הערכות מצב שוטפות על הדברים, אנחנו במוכנות גבוהה בהגנה, בכל הפרמטרים שיש לנו, חלק מהם סמויים וחלק מהם גלויים לציבור. החוסן והעמידה של הציבור הישראלי הוא נושא מרכזי שמאפשר לנו לקבל החלטות מבצעיות נכונות. יש פה ניסיון פסיכולוגי של האויב לזרוע פחד, לספר סיפורים, להטיל אימה. אל מול זה צריך לעסוק בדברים הנכונים, העיקריים, לתת מענה לציבור ובעיקר לגרום לציבור להקשיב להוראות פיקוד העורף, זאת הסמכות וככה צריך לפנות אל הציבור".

הוא הוסיף: "אנחנו פועלים על מנת להגיע למצב שאנחנו נהיה מסוגלים לתת לציבור התרעה מספקת כאשר יידרש, ועד אז לאפשר להמשיך באורח חיים שגרתי ככל הניתן. מצד אחד - ערנות, מצד שני - הרבה אחריות על צה"ל, משרד הביטחון, פיקוד העורף כמובילים של העניין ולבסוף, כאשר יהיה צורך, נגיד מה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully