וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הסיפור האמיתי של האישה ש"בעלה קשר אותה לעץ ביער במשך 40 יום"

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 12:36

כל העולם הזדעזע מהתמונות של האזרחית האמריקאית שנמצאה קשורה לעץ בג'ונגל בהודו וטענה שבעלה קשר אותה שם והיא שרדה במשך 40 ימים בלי אוכל ושתייה. חקירה משטרתית חשפה את האמת המרה מאחורי המקרה המחריד

אישה אמריקאית בת 50 שנסעה להודו כדי ללמוד יוגה, נמצאה לאחרונה קשורה בשרשראות לעץ ביער נידח. תחילה נראה היה שמדובר במקרה חטיפה, לאחר מכן היא טענה שבעלה היה זה שקשר אותה והשאיר אותה ביער במשך 40 ימים. הגילוי שלה ביער זעזע את הודו וסיפורה סוקר בהרחבה בעולם כולו.

המשטרה הקימה מספר צוותים כדי לחקור כיצד היא הגיעה לשם והממצאים שלהם היו מפתיעים. חקירת המשטרה המקומית חשפה סיפור מורכב, כך לפי הדיווחים ב"דיילי מייל" הבריטי. המשטרה גילתה שהאישה, לליטה קאי קומאר, הייתה זו שכבלה את עצמה באזיקים לעץ בג'ונגל.

קומאר נמצאה ב-27 ביולי בלב היער סמוך לכפר סנורלי שבסוואנטוואדי, על ידי רועה צאן שעבר שם במקרה ושמע את זעקותיה. הוא הזעיק את המשטרה שחילצה את האישה מהשרשרת שהייתה קשורה לרגלה. היא נלקחה לבית חולים מקומי, שם כתבה הודעה המפרטת חלק ממה שעבר עליה, כולל האשמת בעלה שהשאיר אותה לטענתה ביער למשך 40 יום.

קומאר, שמקבלת בימים אלה טיפול במתקן פסיכיאטרי, הודתה כעת שהיא כלל לא נשואה וככל הנראה סבלה מהזיות כשמסרה את הצהרתה לרשויות, כך אמר גורם במשטרה המקומית ל-BBC.

על פי הדיווחים היא גם סיפרה לחוקרים שהיא עצמה רכשה את המנעולים והשרשרת וכבלה את עצמה לעץ לאחר שהייתה במצוקה כי פג תוקף הויזה בדרכון שלה ונגמר לה הכסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בצילומים שתועדו מתוך בית החולים נראית קומאר, שבשלב ההוא לא הייתה מסוגלת עדיין לדבר וסבלה מהתייבשות, כותבת פתק בו היא טענה שבעלה לשעבר השאיר אותה למות ביער לאחר סכסוך. היא גם טענה שלא אכלה דבר במשך 40 יום.

לפי ה-BBC, החוקרים היו סקפטיים לגבי אמינות הסיפור שלה מכיוון ש"לא סביר" שאדם ישרוד יותר מחודש ללא מזון ומים. המשטרה מצאה באזור בו הייתה קשורה צילום של הדרכון שלה - שבו צוין שהיא אזרחית אמריקאית ממסצ'וסטס - ותעודת זהות שחושפת את כתובת ביתה בטמיל נאדו. היו לה גם טלפון נייד, טאבלט ו-31,000 רופי (כ-1,400 שקלים) ברשותה.

החוקרים איתרו את משפחתה באמריקה, וככל הנראה קומאר עצמה גם דיברה איתם בטלפון. מפקחת מטעם בית החולים הפסיכיאטרי שבו קומאר מטופלת כעת, אמרה ש"מצבה משתפר", היא אוכלת, הולכת ומתעמלת, ומקבלת "כמה רכיבים תזונתיים שחסרו לה".

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully