וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל: "יש רק מקום אחד עבור סינוואר, לצד מוחמד דף"

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 22:10

תא"ל דניאל הגרי התראיין לערוץ אלערביה הסעודי, והתייחס לבחירת יחיא סינוואר לראש הלשכה המדינית של חמאס: "יש רק מקום אחד עבורו והוא לצידו של מוחמד דף וכל הטרוריסטים שאחראים לשבעה באוקטובר. זה מקום היחיד שאנחנו מכינים ומייעדים לו"

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי על הסיוע ההומניטרי ברצועת עזה/צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי התראיין הערב (שלישי) לערוץ אלערביה הסעודי, והתייחס לבחירת יחיא סינוואר לראש הלשכה המדינית של חמאס: "יחיא סנוואר הוא מחבל שאחראי למעשה הטרור הנפשע ביותר בהיסטוריה - 7 באוקטובר. יש רק מקום אחד עבורו והוא לצידו של מוחמד דף וכל הטרוריסטים שאחראים לשבעה באוקטובר. זה מקום היחיד שאנחנו מכינים ומייעדים לו".

הגרי התייחס גם לנאום נסראללה, ולאיומים שהשמיע מזכ"ל חיזבאללה על תושבי הצפון: "אני מקשיב לנסראללה ודברי הרהב. מה העם הלבנוני חושב כשהוא שומע זאת? כל העם הלבנוני עומד על רגל וחצי. כל דרום לבנון עבר לצפון. הדרוזים, הסונים, השיעים, הנוצרים- כולם עוזבים. שדה התעופה בבירות לא עומד בלחץ".

דובר צה״ל תא״ל דניאל הגרי בראיון לערוץ אלערביה הסעודי 06 באוגוסט 2024. ללא, צילום מסך
דובר צה״ל תא״ל דניאל הגרי בראיון לערוץ אלערביה הסעודי 06 באוגוסט 2024/צילום מסך, ללא
דובר צה״ל תא״ל דניאל הגרי בראיון לערוץ אלערביה הסעודי 06 באוגוסט 2024. ללא, צילום מסך
דובר צה״ל תא״ל דניאל הגרי בראיון לערוץ אלערביה הסעודי 06 באוגוסט 2024/צילום מסך, ללא

על חיסול רמטכ"ל חיזבאללה פואד שוכר: "הוא אחראי על רצח ישראלים רבים. למה נסראללה משקר על הרקטה במג'דל שמס? הוא מפחד מהדרוזים בלבנון ובהר הדרוזים. אני לא מדבר על וליד ג'ונבלאט שמשקר אלא על הדרוזים האמיתיים. כשהרגנו את פואד שוכר בבירות בבית שלו הוכחנו את הנחישות שלנו. הוכחנו שאנחנו לא נהיה פרופורציונליים בתגובות שלנו אם ייפגעו אזרחים. לא נסבול שום פגיעה באזרחים. נסראללה לוקח את האזור כולו להסלמה. אנחנו מסתכלים על איראן, לא לבדנו אלא עם שותפינו ואנחנו במוכנות מלאה להתמודד. לא אתן פרטים לאויבים שלנו על התוכניות שלנו".

בנוסף התייחס הגרי לטרור המטענים בהכוונת איראן: "בשנים האחרונות בנתה איראן רשת הברחות של מטענים לישראל, לא רק מלבנון אלא הם גם עשו את זה בצומת מגידו ומקומות אחרים. אנחנו יודעים שיש רשתות איראניות שמבריחות מטענים לתוך ישראל ואנחנו נפעל נגד הטרור האיראני הזה בכל מקום שבו הוא פועל נגדנו. לא נקבל מטענים איראנים פה ונפעל בנחישות נגד הטרור האיראני היכן שלא יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully