וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה איים על תושבי הצפון: "ישראל לא מסוגלת להגן על עצמה לבד"

מזכ"ל חיזבאללה נאם לרגל שבוע לחיסול רמטכ"ל הארגון על ידי צה"ל: "העיכוב בתגובה על חיסול שוכר היא חלק מהעונש לישראל". בזמן הנאום התבקשו תושבים ביישובים רבים בצפון להימנע מהתקהלויות בשטח פתוח. סמוטריץ': "צריך לחסל אותו"

תיעוד של נפילת הכטב"מ בגליל המערבי/לפי סעיף 27א

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה החל היום (שלישי) לנאום לציון שבוע לחיסול של המפקד הצבאי של הארגון, פואד שוכור, על ידי צה"ל. נסראללה אמר כי ישראל מנסה לערער את היציבות של לבנון בעקבות גיחות של חיל האוויר בשמי ביירות לפני נאומו. "על תושבי ישראל להיערך לכל התרחישים", אמר. לדבריו, ישראל חוששת מהתגובה האיראנית לחיסול הנייה והיא פונה לארצות הברית ולמדינות המערב משום שהיא לא מסוגלת להגן על עצמה לבדה. נסראללה הוסיף שהעיכוב בתגובה על חיסול שוכור היא חלק מהעונש לישראל.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב לנאומים של נסראללה ואמר כי "‏ישראל לא צריכה להגיב לנסראללה, ישראל צריכה לחסל את נסראללה".

בזמן הנאום, מטח רקטות נורה לעבר אצבע הגליל וצפון רמת הגולן. תושבי נהריה, קריית שמונה והגליל העליון הונחו לשהות בסמוך למרחבים מוגנים. "בשל הערכות מצב של הצבא אנו קוראים לכל תושבי העיר לצמצם פעילות שאינה חיונית ולשהות סמוך למרחבים מוגנים", נמסר. "יש להימנע ככל האפשר מהתקהלויות בשטח פתוח".

פגיעה ישירה מכטב"מ באיזור הצפון  . 6 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תושבי הצפון התבקשו לשהות בסמוך למרחבים מוגנים. תיעוד הפגיעה הישירה ממתקפת הכטב"מים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חיזבאללה לקח אחריות על פציעתם של 19 אנשים במתקפת הכטב"מים בצפון ואמר ששיגר את המטח לעבר בסיס צבאי בתגובה לחיסול אתמול של מפקד בכוח רדואן. בצה"ל עדכנו כי חלק מהפצועים הם כתוצאה בנפילת מיירט שהחטיא את המטרה באוויר ופגע בקרקע. עוד נמסר כי האירוע מצוי בתחקיר. במהלך היום נשמעו אזעקות רבות בצפון, בין היתר באזור הגליל והגולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully