וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגודל של סמארטפון: האקדח החדש של משפחות הפשע שמטריד את המשטרה

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 10:50

במהלך חיפוש, משטרתי הוביל אותם לסמארטפון שהיה באחד המבנים. לאחר שהמכשיר נבדק, התברר ששימש כאקדח עם יכולת לירות שני כדורים. העצורים יובאו לדיון הארכת מעצר בביהמ"ש השלום בחיפה. המפקח משה דץ: זה הפתיע אותנו. קשה מאוד להבחין שזה לא סמארטפון

תפיסה של אקדח מתקפל לצורה של סמארטפון/דוברות משטרת ישראל

הכלב שסייע לאתר אקדח דמוי סמארטפון: כוח משטרתי שערך חיפוש במתחם מבנים בכפר שעב בגליל, תהו מדוע הכלב המשטרתי רמבו הוביל אותם למכשיר סמארטפון שהיה באחד המבנים. מאוחר יותר, התברר שהמכשיר למעשה משמש כאקדח מתקפל עם יכולת לירות שני כדורים בקוטר 9 מ"מ. שני חשודים, תושבי המקום (19,49), נעצרו והבוקר (שלישי) יובאו לדיון הארכת מעצר בבית המשפט השלום בחיפה.

קצין מודיעין ובילוש בתחנת המשטרה בטמרה, המפקח משה דץ, תיאר את האירוע במתחם וכן את חשיפת האקדח: "בימים האחרונים, אנחנו עורכים בכפר שעב מבצע חיפושים גדול לאיתור אמצעי לחימה, נוכח אירועי הירי וההצתות שהיו לאחרונה ביישוב. מדובר בפעילות של שוטרי מחוז צפון ולוחמי החטיבה הטקטית של מג"ב נגד מחוללי פשיעה. הגענו למתחם שנחשד ככזה ושיש בו פעילות של סחר בסמים, ואכן נתפסו במקום סמים. במהלך החיפושים, 'רמבו' חזר וסימן את מכשיר הסמארטפון שהתגלה לנו כאקדח".

אקדח מתקפל לצורה של סמארטפון.. דוברות משטרת ישראל
אקדח מתקפל לצורה של סמארטפון./דוברות משטרת ישראל

דץ הניח כי בעבר הוכנסו כדורים לאקדח ואולי גם נעשה בו שימוש ונורו ממנו כמה יריות, ולכן והריח גרם ל"רמבו" לחשוד בחפץ התמים למראה. "קשה מאוד להבחין בכך שזה לא סמארטפון. אתה רואה מכשיר טלפון רגיל לגמרי, אפילו יש בו עדשות של מצלמות לכאורה". הוא ציין כי קיים מידע מודיעיני על כניסתו של הנשק הזה לעולם העברייני בישראל, אולם זאת הפעם הראשונה שהם נתקלים בקיומו של הסמארטפון הקטלני. זה הפתיע אותנו. האקדח הזה נמצא בקרבה לבני הבית, בהם ילדים. זה נשק מסוכן שיכול לגרום למוות", אמר.

מחוז צפון של המשטרה בשיתוף לוחמי מג"ב מקיימים פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה. הפעילות מבוצעת בכל המישורים, מסיכול הברחות וסחר בכלי נשק, דרך פעילות סמויה לסיכול פעילות עבריינית טרם ביצועה ועד תגובה מהירה לכל אירוע אלימות באמצעות נוכחות מתמדת.

מתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני מעל 600 אמצעי לחימה: 136 רובים, 216 אקדחים, 133 רימונים, 130 מטענים, פצצות ולבנות חבלה ועשרות מחסניות ותחמושת רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully