וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר האו"ם: ייתכן ש-9 עובדי אונר"א היו מעורבים במתקפת ה-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 20:41

"הצטברו ראיות מספקות שתשעת העובדים השתתפו במתקפה", מסר סגן דובר האו"ם. בתגובה, שגריר ישראל בארגון תקף: "חרפה. מעט מידי ומאוחר מידי. התחקיר התעלם מאלפי עובדי הסוכנות המעורבים בפעילות הטרור של חמאס" - והפציר בישראל: "הכריזו על אונר"א כארגון טרור"

בווידאו: השגריר ארדן באו"ם: "הטרור האיראני יגיע לכולכם" 23.01.24/ללא

תחקיר שבוצע באו"ם מעלה כי ייתכן שתשעה עובדי אונר"א היו מעורבים במתקפת ה-7 באוקטובר - והם יפוטרו. "הצטברו ראיות מספקות שתשעת העובדים השתתפו במתקפה", מסר סגן דובר האו"ם, פרהאן חאק.

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן מיהר לתקוף: "תחקיר האו"ם, שהתמקד אך ורק ב-19 עובדי אונר"א הוא חרפה! מעט מידי ומאוחר מידי. התחקיר התעלם מאלפי עובדי הסוכנות המעורבים בפעילות הטרור של חמאס, ומהיקף המעורבות. ישראל העבירה לאו"ם פרטים מדוייקים של למעלה ממאה מעובדי אונר"א החברים בארגון הטרור חמאס.

לקראת נאום רה"מ בנימין נתניהו בעצרת האו"ם, 22 בספטמבר 2023. ברק רביד
מליאת האו"ם/ברק רביד

הוא הוסיף: "חרף שיתוף הפעולה והמידע שישראל העבירה לאו"ם, מסקנות התחקיר הן בזיון נוסף לאו"ם, שעדיין מסרב להכיר במציאות. ואם לא די בכך- המזכ"ל בחר רק לאחרונה להעניק לאונר"א-עזה את פרס מזכ"ל האו"ם לשנת 2023. המזכ"ל צריך להתפטר ואת אונר"א צריך לסגור". בסיום דבריו, הפציר ארדן בישראל לפעול כדי להוציא את אונר"א מחוץ לחוק ו"להכריז עליה כארגון טרור".

  • עוד באותו נושא:
  • או"ם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully