וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: בצל הביטולים - 100 אלף תיירים ישראלים בעולם, אלפים ייתקלו בבעיות לשוב

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 20:46

בצל האיומים בתקיפה - אלפים צפויים להיתקל בקשיים לשוב לארץ מטיוליהם בחו"ל - כך מעריכים היום. בעוד ששרשרת הביטולים של חברות התעופה הבינלאומיות נמשכת, החברות הישראליות ממשיכות לפעול כרגיל ואף תגברו טיסות לאתונה - שמשמשת כתחנה עבור ישראלים רבים לשוב הביתה

בווידאו: כוחות אבטחה מתוגברים בנתב"ג/צילום: איתי כהן

בימים בהם חברות התעופה הבינלאומיות מבטלות את טיסותיהן לישראל בצל האיומים בתקיפה: לפחות 100 אלף תיירים ישראלים מטיילים בעונה זו בכל יום, אלפים מהם צפויים להיקלע לסיבוכים בשיבתם לארץ - כך מעריכים היום (ראשון).

בעקבות המתיחות הביטחונית - חברות תעופה בודדות מתחילות לבטל טיסות, ויוצרות שרשרת של ביטולים, שמבאיה איתה הפסקת פעילות של חברות תעופה לישראל.

זה החל עם לופטהנזה, שלפני יומיים ביטלה שתי טיסות לארץ - מפרנקפורט ומינכן - כמו גם אוסטריאן איירליינס, חברה בקבוצה של תאגיד לופטהנזה - שביטלה את טיסתה ווינה. עכשיו הטיסות של לופטהנזה ממינכן ופרנקפורט לישראל, כבר לא מופיעות באתר שלה עד ה-7 באוגוסט. וזה אומר שכל חברות התעופה בקבוצה שלה יישרו קו ולא יטוסו לפה עד שהיא תשוב חזרה. גם באתר אוסטריאן איירליינס משום מה הטיסות "סולד אאוט" עד ה-6 באוגוסט. לאחר מכן הן פתוחות להזמנה. כך גם באתר בריסל איירליינס.

עיכובים בלוח הטיסות, נתב"ג, 9 באוקטובר 2023. יואב איתיאל
עיכובים בלוח הטיסות, נתב"ג, 9 באוקטובר 2023/יואב איתיאל

חברות התעופה הישראליות ממשיכות לטוס כסדרן, ואף תגברו טיסות לאתונה - יעד המשמש כהאב - אליה יגיעו ישראלים רבים שתקועים בחו"ל, וינסו לחזור ממנה הביתה.

היום יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-55,000 נוסעים ב-329 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות.
בסך הכול יצאו היום כ-29,900 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל 25,100 נוסעים.

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. "נוכח שינויי חלק מחברות התעופה הזרות והחלטתן להשהות ו/או לצמצם טיסות לישראל, על היוצאים מישראל להביא בחשבון כי יתכנו שינויים ולעמוד בקשר עם חברות התעופה ולהתעדכן לגבי טיסותיהם", נמסר מרש"ת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully