וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשת העיר הואשמה באונס קטין לאחר שהתפטרה באופן מסתורי ופתאומי

5.8.2024 / 0:01

ראש עיר קטנה בלואיזיאנה הודיעה במפתיע על התפטרותה באמצע הקדנציה השניה שלה - וחמישה ימים לאחר מכן כולם נדהמו לגלות שהיא נעצרה בחשד שאנסה קטין. אם תמצא אשמה היא צפויה לעונש של עד 25 שנות מאסר

ראשת העיר מיסטי רוברטס קלנטון מואשמת באונס קטין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש עיר לשעבר הואשמה באונס של קטין - חמישה ימים בלבד לאחר שהתפטרה בפתאומיות מתפקידה. מיסטי רוברטס קלנטון, בת 42 וראשת עיריית דרידר, לואיזיאנה לשעבר, הואשמה בקיום יחסי מין עם לפחות קטין אחד בזמן שעבדה כראש עיר. היא הואשמה באונס מדרגה שלישית ובתרומה לעבריינות של קטינים לאחר שנעצרה על ידי משטרת לואיזיאנה ביום חמישי בבוקר.

רישומי המעצר מראים שקלנטון שוחררה בערבות תמורת 75,000 דולרים. על פי חוקי לואיזיאנה אם תורשע באונס מדרגה שלישית היא עשויה להכנס לכלא לתקופת מאסר של עד 25 שנים.

בתקשורת המקומית דווח שהחקירה נגד קלנטון נפתחה ב-26 ביולי, לאחר שמשרד השריף של המחוז ביקש ממשטרת המדינה לבדוק תלונה שהוגשה נגד ראש העיר לשעבר. מהיחידה לקורבנות מיוחדים במשטרה נמסר כי החוקרים שוחחו עם שני ילדים לגבי ההאשמות. הם אמרו: "עם התקדמות החקירה, היחידה המיוחדת ערכה ראיונות עם שני קטינים, אחד מהם היה הקורבן. שניהם אישרו שרוברטס קיימה יחסי מין עם קורבן צעיר אחד בזמן שהועסקה כראשת העיר". עד כה לא פורסם מינו או גילו של הקורבן, אולם ניתן להניח שהוא (או היא) מתחת לגיל ההסכמה בלואיזינה שעומד על 17.

"אני חפה מפשע"

על פי חוקי המדינה, אונס מדרגה שלישית כרוך בחדירה (בין אם אוראלית, אנאלית או ואגינלית) ללא הסכמת הקורבן (כשקטין מתחת לגיל 17 לא יכול לתת הסכמה) ובאחד מהמקרים הבאים: א. הקורבן היה מסומם, שיכור, ישן או חסר יכולת בדרך כזו שלא יכול היה להתנגד או להבין את אופי המעשים המיניים, והנאשם ידע או היה צריך לדעת שהקורבן אינו מסוגל לכן. ב. הקורבן לא היה מסוגל באופן זמני או קבוע להבין את מהות המעשה, והנאשם ידע או היה צריך לדעת שהקורבן אינו כשיר. ג. הנאשם השתמש בתואנות שווא להיות מישהו אחר

למחרת הפרסום על מעצרה עורך דינה של קלנטון, אדם ג'ונסון, הכחיש את ההאשמות בשמה. לדבריו, "למרשתי נודע רק אתמול בשעת לילה מאוחרת על צו המעצר נגדה, למרות שלא יצרו עימה קשר לחקור אותה לפני שהצו התקבל. מרשתי טוענת לחפותה, ולמעשה היא אכן חפה מפשע. אנו סומכים על כך שהציבור יכבד את חזקת החפות החוקתית שלה שהיא תנאי בסיסי במערכת המשפט שלנו. מיסטי ומשפחתה אסירי תודה על התמיכה שקיבלו מחבריהם ושכניהם ומצפים לשים את המצב המצער הזה מאחוריהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

רק בשבוע שעבר הודיעה קלנטון שהיא תיעדר מהמשרד למשך שבועיים ומינתה ראש עיר זמני במקומה ביום שישי. למחרת היא התפטרה. במכתב ההתפטרות שלה, היא כתבה ל-10,000 תושבי העיר: "במשך כמעט 15 שנים, אהבתי ותשוקתי לדירדר היו הבסיס שלי בזמן שכיהנתי כראש העיר. לנצח אהיה גאה במה שהצלחנו להשיג - ביחד. התפקיד הזה זיכה אותי בהרבה מערכות יחסים נהדרות.

"אני מתמלאת בצניעות כשאני רואה את העבודה הקשה שעושה הקהילה להתכנס ולהתגבר על קשיים בזמנים חסרי תקדים. עם זאת, אני חייבת לשנות את המיקוד וסדר העדיפויות שלי. אנא קבלו את המכתב הזה כהתפטרותי הרשמית, החל מהיום.

'לתושבי העיר אני אומרת: תודה על האמון, האהבה והתמיכה בי ושנתתם לי להוביל את העיר שלנו אל עתיד של גדולה. אהבתי לדירדר לעולם לא תדעך".

המכתב הזה החל גל שמועות בקרב תושבי העיר לגבי מה גרם לה לעזוב את הפוליטיקה המקומית, כשהיא באמצע הקדנציה השנייה שלו כראש העירייה, לאחר שזכתה בבחירות ב-60 אחוז מהקולות ב-2022. רוברטס, מועמדת עצמאית שלא מזוהה עם אף מפלגה, הייתה האישה הראשונה שכיהנה בתפקיד ראש עיריית דרידר החל משנת 2018. מצבה המשפחתי לא ברור, כאשר על פי חלק מהדיווחים היא התגרשה לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully