וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של הקונסול הישראלי שהואשם בדריסת שוטר לא ירצה עונש מאסר

עודכן לאחרונה: 3.8.2024 / 17:39

לאחר שהואשם שדרס במכוון שוטר בפלורידה משום שהוא "שונא להמתין בפקקים" - בית המשפט החליט לסגור את התיק נגד אברהם גיל בן ה-19. הנער, שצפוי לחזור עם משפחתו לישראל, כתב כי התקרית היא "קריאת השכמה משמעותית" במכתב התנצלות ששלח - וציין כי בכוונתו להתגייס לצה"ל

בווידאו: תיעוד בריחתו של אברהם גיל לאחר שדרס שוטר במיאמי/צילום: משטרת מיאמי שורס

בנו של הקונסול במיאמי סיים את ההסתבכות עם רשויות החוק ללא מאסר: לאחר שהואשם שהוא דרס במכוון שוטר בפלורידה משום שהוא "שונא להמתין בפקקים" - האישומים כנגדו בוטלו והתיק נגדו נסגר. בעקבות כך, אברהם גיל בן ה-19 הבטיח כי בכוונתו לעזוב את ארה"ב מיד ולשוב ארצה כדי להתגייס לצה"ל.

בדיון קצר בבית המשפט של מחוז מיאמי-דייד, אישרה השופטת תרזה פולר הסכם להליך חלופי של "התערבות-טרום-משפט" שגיבשו סנגורו עורך הדין סטיבן מילאן והתביעה של מדינת פלורידה וקיבלה עדכון כי הצעיר, בן הקונסול אלי גיל, השלים את דרישות העסקה, בה ויתרה המדינה על ניהול משפט וכי בינתיים הוא השלים את דרישותיה החלופיות, עבר קורס נהיגה מונעת, השלים 100 שעות של שירות לקהילה, הסכים לא לנהוג ותרם 500 דולר למרכז הטראומה של ריידר בבית החולים ג'קסון ממוריאל.

מעצרו של אברהם גיל שדרס שוטר במיאמי. משטרת מיאמי שורס, אתר רשמי
מעצרו של אברהם גיל שדרס שוטר במיאמי/אתר רשמי, משטרת מיאמי שורס

האירוע המדובר אירע ב-27 לינואר השנה. אברהם גיל שרכב על אופנוע בעיירת החוף סאני איילס ביץ', פרבר של מיאמי, הואשם בפגיעה בשוטר סיור כשהתבקש לעצור ולהזדהות. השוטר נאלץ להפעיל כוח, הפיל אותו אל הקרקע ועצר אותו במקום. העניין זכה לכיסוי תקשורתי מקומי שאחר כך קיבל תהודה עולמית בשל היותו בנו של הקונסול של ישראל והטענה לחסינות שהעלה סנגורו בהופעה ראשונה בבית המשפט - טענה שנדחתה. בסוף החודש שעבר כתב הנער לקצין המשטרה הפצוע של סאני איילס ביץ', רובן זמורה, מכתב התנצלות בו ציין כי הפיק את הלקחים. הוא אמר בבית המשפט כי לאחר "קריאת ההשכמה המשמעותית" הזו, הוא החליט להתגייס לשירות פעיל בצבא ההגנה לישראל.

ע"פ דיווחי התקשורת מפלורידה, עורך הדין מילאן הוסיף בדיון כי הוויזה של המשפחה אמורה לפוג עד סוף החודש וכי הם חוזרים לישראל. מיד לאחר הדיון עזבו הקונסול ובנו את בית המשפט מבלי להתעכב לשאלות עיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully