וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות, כליאה והעסקה בזנות: נחשפה רשת לסחר בבני אדם בתל אביב

עודכן לאחרונה: 3.8.2024 / 11:14

החשודים היו יוצרים קשר עם נשים בדרום אפריקה, מביאים אותם לישראל בכסות של צלייניות ואז היו מכריחים אותם לעסוק בזנות. כמה מהנשים העידו כי הן היו נזרקות לרחוב ערומות כעונש. הנשים נלקחו למקלט לקורבנות סחר בבני אדם, כתב אישום יוגש נגד 3 מהחשודים

פעילות המשטרה לחשיפת בית בושת בירושלים/דוברות משטרת ישראל

בפעילות היחידה המרכזית במשטרת ירושלים לחשיפת עבירות זנות, שוטרי ימ"ר ירושלים פשטו על מקום החשוד בבית בושת בעיר. במקום נמצאו כמה נשים שהועסקו ככל הנראה בזנות. מעדות הנשים, כולן אזרחיות דרום אפריקה, עולה כי הן הובאו מדרום אפריקה דרך ירדן לישראל תחת תירוצים שונים וכי סבלו מהתעללויות, כליאת שווא ומעשי תקיפה ואלימות בעת שאולצו לספק שירותי זנות בתשלום. חלקן העידו כי נזרקו ערימות לרחוב לאחר שבבית הבושת לא היו מרוצים מהתפקוד שלהן. הנשים הועברו למקלט לקורבנות סחר בבני אדם, וביחידה המרכזית של מחוז ירושלים פתחו בחקירת המקרה.

פשיטת המשטרה על בית בושת בירושלים. דוברות משטרת ישראל
סבלו מהתעללויות, כליאת שווא ומעשי תקיפה ואלימות. פשיטת המשטרה על בית בושת בירושלים/דוברות משטרת ישראל
פשיטת המשטרה על בית בושת בירושלים. דוברות משטרת ישראל
פשיטת המשטרה על בית בושת בירושלים/דוברות משטרת ישראל

בחקירה עלה כי מדובר ברשת לסחר בבני אדם שפועלת מאזור תל אביב, ופועלת להביא לישראל נשים מדרום אפריקה שלא כחוק במטרה להעסיקן בזנות בתנאים קשים. עם התפתחות החקירה, בלשי ימ"ר ירושלים פשטו על דירה בדרום שם תפסו שלוש חשודות בתפעול רשת הזנות, אזרחיות דרום אפריקה בשנות הארבעים לחייהן. בדירה הוחזקו גם שתי נשים נוספות שהועסקו בזנות. בהמשך נעצרה חשודה נוספת בפרשה, גם היא אזרחית דרום אפריקה. חשוד נוסף, בן 40 בעל אזרחות ניגרית ודרום אפריקאית, נעצר בנתב"ג כשניסה להימלט מישראל.

פשיטת המשטרה על בית בושת בירושלים. דוברות משטרת ישראל
שלוש חשודות נתפסו בפשיטה על דירה בתל אביב. פשיטת המשטרה על בית בושת בירושלים/דוברות משטרת ישראל
פשיטת המשטרה על בית בושת בירושלים. דוברות משטרת ישראל
אדם סופר כסף/דוברות משטרת ישראל

מחקירתם של החשודים עולה כי לצורך ניהול רשת זנות בישראל, החמישה יצרו קשר עם נשים בדרום אפריקה, והביאו אותן לישראל דרך נתב"ג או ירדן תחת כסות של צלייניות. כשהנשים הגיעו לאותן הדירות, אולצו לספק שירותי זנות. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת. כתב אישום הוגש השבוע נגד שלושה מהם - שתי נשים וגבר, ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום.

נשים בירושלים. דוברות משטרת ישראל
הגיעו לישראל במסווה של צלייניות ואולצו לעסוק בזנות. נשים בירושלים/דוברות משטרת ישראל

"לצד האתגרים הרבים שניצבים לפתחנו בימים אלו, אנחנו רואים חשיבות רבה לעיסוק יזום בעבירות זנות וסחר בבני אדם", מסר נ"צ יורם סגל, ראש מפלג תשאול ביחידה המרכזית שבמחוז ירושלים. "לכן יצאנו לפעילות הזו והשקענו משאבים רבים בחקירה ובהגעה לחקר האמת. חשיפת חברי הרשת החשודים בסחר בבני אדם, היא פועל יוצא של פעילות יזומה, של נחישות בחקירה ושל התעקשות שלנו לחשוף ולאתר את אותם אלו שהביאו את הנשים לעיסוק בזנות. בחקירה נחשפנו גם להתנהלות שבחלקה הייתה אכזרית כלפי אותן הנשים, וכללה מעשי התעללות. אותם מחוללי פשיעה וזנות - אזרחים זרים מדרום אפריקה, נעצרו וביצענו את כל הפעולות הנדרשות כדי לבסס נגדם תשתית ראייתית ולהעמידם לדין באמצעות הפרקליטות. נמשיך במאבק בפשיעה החמורה על כל גווניה, ובתוך כך בסחר בבני אדם למטרות זנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully