וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים: רכב עלה באש בכביש המנהרות - שנחסם לתנועה

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 15:12

לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה יחד עם לוחמי אש מתחנה אזורית "בירה" פעלו לכיבוי רכב שעלה באש בכביש 60 במנהרות המחברות בין גוש עציון לבירה: "רק לאחרונה ביצענו תרגיל המדמה שריפה במנהרות. האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש"

רכב עלה באש בכביש המנהרות המחבר בן גוש עציון לירושלים/דוברות כב"ה מחוז ירושלים

רכב עלה באש היום (שישי) בכביש המנהרות המחבר בן גוש עציון לירושלים. הכביש חסום לתנועה. לאחר פעולות של לוחמי אש הצליחו להשיג שליטה על השריפה וכיבו את הרכב. רב רשף אופיר בן צבי מפקד משמרת בתחנה אזורית יהודה סיפר כי "התקבל דיווח על שריפת רכב בכביש המנהרות, ועל עשן כבד היוצא מהמנהרה. מייד יצאו צוותים מתחנה אזורית יהודה, כשבמקביל אני נמצא בקשר עם מפקד המשמרת של תחנת 'בירה', המגיע מירושלים. כשהגענו למקום האירוע זיהינו רכב פרטי העולה באש, ועשן רב בכל המנהרה. מייד התחלנו בפעולות לכיבוי האש ולסריקה אחר לכודים".

טפסר משנה אלי אדרי מפקד תחנה אזורית "בירה" אמר כי "רק לאחרונה ביצענו תרגיל המדמה שריפה במנהרות, זאת כחלק מההליך לפתיחת הכביש. מדובר במתאר מורכב לכיבוי, הדורש מיומנות וטכניקה בשילוב אמצעים הקיימים במנהרה לטובת הסעת העשן. אני שמח כי התרגולים ושיתוף הפעולה הוכיח את עצמו, והאירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש."

רכב עלה באש בכביש המנהרות המחבר בן גוש עציון לירושלים. דוברות כבאות והצלה לישראל, אתר רשמי
"רק לאחרונה ביצענו תרגיל המדמה שריפה במנהרות". הרכב השרוף/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה לישראל

אתמול פרצה שריפה במבנה מגורים בשכונת מאה שערים בירושלים. על פי דיווחים, כמה מהדיירים קפצו מהמרפסות החוצה כדי להימלט מהאש. שישה צוותים מתחנות מרחב "אומה" של כיבוי האש הוזנקו למקום, הגיעו אליו תוך זמן קצר וביצעו פעולות לכיבוי מוקד השריפה, סריקות לאיתור לכודים ואוורור המבנה. גג המבנה קרס כתוצאה מעוצמת הבעירה. עוד נמסר שהושגה שליטה באש, ושאין נפגעים בנפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully