וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקה אחר דקה: כך ניסו מאות חרדים קיצונים לפרוץ לבית הרב שמעודד גיוס

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 14:11

הרב דוד לייבל פועל לעידוד גיוס בקרב חרדים שאינם לומדים תורה - דבר שמעורר זעם גדול בקרב קיצונים שניסו לפרוץ לביתו אמש. בסרטון שהגיע לידי וואלה, נראים המונים מגיעים לפתח ביתו, תוך שהם שוברים מצלמות, משחיתים רכבים, צועקים ומתעמים עם שוטרים במקום | צפו בתיעוד

דקה אחר דקה: תיעוד ניסיונות הפריצה של מאות קיצונים חרדים לבית הרב לייבל/לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

מאות חרדים מהפלג הירושלמי הגיעו אמש (חמישי) להפגין מול ביתו של הרב דוד לייבל בבני ברק. הרב פועל למצוא פתרון לשירות צבאי מותאם לחרדים שאינם לומדים ומחויבים בגיוס. ההפגנה התלהטה תוך דקות ספורות ומאות מהמוחים ניסו לפרוץ לביתו של הרב תוך שהם שוברים מצלמות, משחיתים רכבים וצועקים כי דינו של הרב "מוות".

בבית הרב הוציאו הודעה דחופה כי קיימת סכנה אמיתית לשלומו של הרב וכי מצפים מהמשטרה שתפעל בעניין, אך לא נראה שזה השפיע יותר מדי, במשך שעות ארוכות צרו המונים על ביתו של הרב וניסו להיכנס. בתיעוד שהגיע לידי וואלה נראים המפגינים בעת ניסיונות הפריצה לרב, תוך עימותים עם חלק מכוחות המשטרה שהגיעו למקום.

תלמידי הרב מסרו כי "כבר תקופה ארוכה שאנחנו מתריעים בפני המשטרה על המצב האבסורד בו הרב מאויים שוב ושוב על ידי אותם גורמים קיצוניים. אותם אלה שהוכיחו כי אינם בוחנים בשום דרך ואף כמעט פגעו פיזית ברב ובמשפחתו".

עשרות חרדים קיצוניים מנסים לפרוץ לביתו של הרב דוד לייבל, מנהיג קהילת חרדים עובדים. 1 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הרב מאויים שוב ושוב על ידי אותם גורמים קיצוניים". תיעוד מההפגנה מחוץ לביתו של לייבל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד הוסיפו כי "לצערנו המשטרה פועלת באזלת יד למול התופעה המאוד מטרידה הזו. שעות שעשרות בני אדם צובאים על ביתו של הרב, ואין שום תגובה. ערב שלם של הפגנה אלימה כ"כ, ואפס עצורים. מאוד חוששים לשלומו של הרב ודורשים מהמשטרה לנהוג באפס סובלנות כלפי המתפרעים".

שר הפנים משה ארבל (ש"ס) התייחס לאירוע ואמר כי "קומץ הקיצוניים המתבצרים באלימות סביב ביתו של הגאון הרב דוד לייבל שליט"א בבני ברק ראויים לכל גינוי, מחללים שם שמים ואין חלקנו עמהם. זכות המחאה איננה הזכות לאלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully